گوگل مپس به‎روزرسانی شد؛ افزودن تصاویر بندانگشتی به جهت‎ها

برنامه‌ی گوگل‌مپس که قطعا یکی از بهترین برنامه‌های نقشه‌خوانی در میان گوشی‌های‌هوشمند است هر از مدتی به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت می‌کند و گوگل به خوبی این برنامه را پشتیبانی می‌کند. گوگل بدون این که به صورت رسمی از قابلیت‌های جدید این برنامه پرده بردارد، چندین ویژگی جدید را به آن اضافه کرده است. یکی از […]

برنامه‌ی گوگل‌مپس که قطعا یکی از بهترین برنامه‌های نقشه‌خوانی در میان گوشی‌های‌هوشمند است هر از مدتی به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت می‌کند و گوگل به خوبی این برنامه را پشتیبانی می‌کند. گوگل بدون این که به صورت رسمی از قابلیت‌های جدید این برنامه پرده بردارد، چندین ویژگی جدید را به آن اضافه کرده است.

یکی از مهم‌ترین این تغییرات، اضافه شدن تصاویر بندانگشتی به جهت‌های مختلف است. بنابراین از این پس، کاربران در حالی که مسیرهای مختلف را از گوگل جهت رسیدن به مقصد خود دریافت می‌کنند به طور همزمان می‌توانند تصاویر بندانگشتی آن را نیز مشاهده کنند.

کاربران از این پس می‌توانند در هر مسیر تصاویر بندانگشتی آن را مشاهده کنند که با کلیک بر روی‌ آن، نمای 360 درجه‌ی همان تصویر برای راحت‌تر شدن مسیر به آن‌ها نشان داده خواهد شد.

تغییرات جدید برنامه‌ی گوگل‌مپس از هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تغییرات بر روی سرور گوگل پایه‌ریزی شده‌اند بنابراین نیازی به دانلود نسخه‌ی جدیدی از این برنامه نخواهید داشت. حتی ممکن است برخی از کاربران، این تغییرات را پیش از عرضه‌ی رسمی دریافت کرده باشند که احتمالا گوگل از آن‌ها به عنوان نسخه‌ی آزمایشی استفاده کرده است. بنابراین، تغییرات اصلی از امروز ایجاد شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال