اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل گوگل به بیرون درز کرد

تاکنون اطلاعات زیادی از جایگزین نکسوس‌های گوگل فاش شده است؛ از منتشر شدن بنچمارک پیکسل‌های گوگل گرفته تا فاش شدن تصاویر از قاب گوشی به همراه پنل نمایشگر آن، همگی جز اطلاعات فاش شده در مورد گوشی برند جدید جستجوگر دنیای اینترنت بوده‌اند. اطلاعات جدید منتشر شده از پیکسل‌های گوگل وجود چیپست اسنپ‌دراگون 820 نسخه‌ی […]

تاکنون اطلاعات زیادی از جایگزین نکسوس‌های گوگل فاش شده است؛ از منتشر شدن بنچمارک پیکسل‌های گوگل گرفته تا فاش شدن تصاویر از قاب گوشی به همراه پنل نمایشگر آن، همگی جز اطلاعات فاش شده در مورد گوشی برند جدید جستجوگر دنیای اینترنت بوده‌اند.

اطلاعات جدید منتشر شده از پیکسل‌های گوگل وجود چیپست اسنپ‌دراگون 820 نسخه‌ی دو را تایید می‌کنند؛ 4 گیگابایت رم و نسخه‌ی 7.1 اندروید از دیگر مشخصه‌های گوشی جدید گوگل به حساب می‌آیند. بنابراین می‌توان گفت که پیکسل‌های گوگل از نسخه‌ی جدید اندروید نوقا هم پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات جدیدی از گوشی پیکسل گوگل به بیرون درز کرد

احتمالا مستحضر هستید که پیکسل‌های جدید گوگل باوجود این که برند گوگل را یدک می‌کشند توسط شرکت تایوانی HTC ساخته خواهند شد. همچنین این دو گوشی در دو نسخه‌ی متفاوت که یکی از آن‌ها نسخه‌ی بین‌الملل و دیگری نسخه‌ی مخصوص کشور آمریکا است وارد بازار می‌شوند که نسخه‌ی دوم دارای قابلیت ارتباطی CDMA و باند متفاوت LTE خواهد بود.

تصاویری که از قاب گوشی‌های 5.2 و 5.5 اینچی گوگل فاش شده وجود دوربینی غول‌پیکر را در پشت گوشی تایید کرده‌اند اما تاکنون خبری از دوربین دوگانه در پیکسل‌های گوگل منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال