گزارشات گوگل از تست پروژه Andromeda روی تبلت نکسوس 9 خبر می‌دهند

همان‎طور که ممکن است شنیده باشید، گفته می‎شود گوگل ممکن است از پروژه‎ی Andromeda خود در تاریخ 13 مهرماه رونمایی کند، اگر در مورد این پروژه خبر ندارید باید بگوییم رویای گوگل از آینده‎ای است که در آن سیستم‎عامل‎ اندروید و سیستم‎عامل کروم با هم به شکل یک پلت‎فرم ترکیب می‎شوند. حالا اگر برای این […]

همان‎طور که ممکن است شنیده باشید، گفته می‎شود گوگل ممکن است از پروژه‎ی Andromeda خود در تاریخ 13 مهرماه رونمایی کند، اگر در مورد این پروژه خبر ندارید باید بگوییم رویای گوگل از آینده‎ای است که در آن سیستم‎عامل‎ اندروید و سیستم‎عامل کروم با هم به شکل یک پلت‎فرم ترکیب می‎شوند. حالا اگر برای این رویا نیاز به مدرک بیشتری دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

وب‎سایت 9to5Google اخیرا با مدارک بیشتری برخورد کرده است دال بر این‎که گوگل در حال کار بر روی چیزی به اسم Andromeda است، و در حال تست این پروژه بر روی تبلت نکسوس 9 است. در این تست چندین بار به Andromeda اشاره شده است، یکی از آن‎ها اشاره می‎کند که به منظور سازگار بودن با آن یک دستگاه باید امتیاز 8.0 را داشته باشد که نکسوس 9 امتیاز 8.8 را به دست آورده است.

ما مطمئن نیستیم که چرا گوگل باید تست‎های خود را بر روی تبلتی از دو سال قبل انجام دهد که ممکن است به‎روزرسانی شود، ممکن است هم این امر رخ ندهد، آن هم با توجه به این‎که اخیرا شاهد ورود دستگاه‎های قدرتمندتری به بازار بوده‎ایم. امکان این وجود دارد که از آن‎جایی‎که با ترکیب اندروید و سیستم‎عامل کروم روبرو هستیم، گوگل به سادگی به دنبال یک نمایشگر بزرگتر به منظور تست Andromeda بر روی آن است، ولی این تنها یک فرضیه است.

در هر صورت بایستی تا  هفته‎ی آینده صبر کنیم و ببینیم گوگل چه آینده‎ای را ترسیم خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال