اچ‌تی‌سی تولید تبلت نکسوس 9 را متوقف کرد

بعد از اینکه خبر توقف تولید Nexus Player در رسانه‌های خبری منتشر شد، حالا نوبت به تبلت Nexus 9 رسیده است. شرکت اچ‌تی‌سی در رسانه خبری CNET به طور رسمی اعلام کرده است که دیگر آخرین نسل از تبلت‌های شرکت گوگل را تولید نخواهد کرد و در واقع خط تولید این تبلت را متوقف کرده است. تبلت نکسوس […]

بعد از اینکه خبر توقف تولید Nexus Player در رسانه‌های خبری منتشر شد، حالا نوبت به تبلت Nexus 9 رسیده است. شرکت اچ‌تی‌سی در رسانه خبری CNET به طور رسمی اعلام کرده است که دیگر آخرین نسل از تبلت‌های شرکت گوگل را تولید نخواهد کرد و در واقع خط تولید این تبلت را متوقف کرده است.

تبلت نکسوس 9 در ماه اکتبر سال 2014 به همراه تبلت نکسوس 6 معرفی شده و به بازارهای جهانی عرضه شد. مسلما تولید این تبلت به عنوان دومین دستگاه (بعد از گوشی نکسوس وان) برای شرکت گوگل، این کمپانی تایوانی را بسیار هیجان‌زده کرده بود. اما متاسفانه این تبلت با اینکه در بررسی‌های مختلف نقد شد، با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بود. کیفیت ساخت بسیار پایین دستگاه، مشکلات مربوط به کنترل کیفی تبلت و در نهایت قیمت بسیار بالای آن که پیشتر در تبلت‌های اندرویدی شاهد آن نبودیم، باعث شد کاربران و خریداران اشتیاق خاصی به منظور خریداری این تبلت پیدا نکند. در حقیقت باید گفت که این تبلت نتوانست افتخارات تبلت نکسوس 7 گوگل در حیطه فروش را تکرار نماید و در واقع باید گفت که این تبلت تنها به مدت یکسال توانست به خوبی قفسه‌های فروشگاه‌های گوگل را پُر نماید.

در نهایت باید بود و دید که شرکت گوگل در این حیطه چه واکنشی نشان خواهد داد. آیا این شرکت بزرگ به تولید تبلت‌های جدید ادامه خواهد داد و دوباره در اواخر سال میلادی جاری یک تبلت اندرویدی جدید معرفی خواهد کرد یا اینکه به طور کامل از بازار تبلت‌های اندرویدی کنار خواهد کشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال