اپلیکیشن مترجم گوگل قوی‌تر خواهد شد

مترجم گوگل امروزه دیگر با طیف وسعی از زبان‌های مختلف به یکی از مترجم‌های قدرتمند حال حاضر تبدیل گشته است؛ اما ظاهراً گوگل هنوز هم قصد دارد تا آن را قدرتمندتر کرده و این مترجم را برای کاربران سیستم‌عامل اندرویدی نیز بهتر و بهتر کند. در همین راستا به‌تازگی گوگل از برنامه خود برای اضافه […]

مترجم گوگل امروزه دیگر با طیف وسعی از زبان‌های مختلف به یکی از مترجم‌های قدرتمند حال حاضر تبدیل گشته است؛ اما ظاهراً گوگل هنوز هم قصد دارد تا آن را قدرتمندتر کرده و این مترجم را برای کاربران سیستم‌عامل اندرویدی نیز بهتر و بهتر کند. در همین راستا به‌تازگی گوگل از برنامه خود برای اضافه کردن یک ویژگی جدید موسوم به tap-to-translate رونمایی کرده است. با این ویژگی کاربران آن قادر خواهند بود که از داخل هر اپلیکشینی، متن یا کلمه موردنظر خود را تنها با یک لمس نمایشگر گجت خود، به سرعت ترجمه کنند.

غول دنیای اینترنت این ویژگی را برای زیان هندی بسیار مفید دانسته است؛ چراکه کاربران هندی اغلب روزانه چندین بار هم با زبان انگلیسی و هم زبان هندی صحبت کرده و این کار را در گجت‌های خود هم نیز انجام می‌دهند. با این حال این ویژگی می‌تواند برای هر کاربری که از مترجم گوگل برای ترجمه و ارتباط بین دوستان خود در سراسر دنیا و یا کارهای شخصی خود روی گوشی‌هوشمند استفاده می‌کند، مفید و کاربردی واقع شود.

گفتنی است اهالی مونتین‌ویو در یک بیانه رسمی اذعان کرده‌اند که با ویژگی Tap To Translate (یک ضربه برای ترجمه) شما می‌توانید با کپی کردن متن در هر قسمت از گوشی اندرویدی خود، فوراً ترجمه آن را دریافت کرده بدون اینکه نیاز باشد تا از آن قسمت خارج شده و جداگانه اپلیکیشن مترجم را باز کنید. بدین ترتیب به کپی/ پیست‌های بیشتر و جابجایی بین اپلیکیشن‌ها مختلف نیازی نخواهد بود و فوراً می‌توانید ترجمه مورد نظر خود را بیابید.

این ویژگی شاید در اپلیکیشن‌هایی چون فیس‌بوک یا واتس‌اپ بیشتر نمود داشته و به کار آید؛ چرا که بجای خارج شدن از برنامه و بازکردن برنامه مترجم، تنها با کپی‌کردن متن موردنظر ترجمه آن را بیابید.

انتظار می‌رود که این به‌روزسانی مترجم گوگل از سال آینده که اکثر گوشی‌های هوشمند موجود اندروید 6 را دریافت کنند، بتواند به تمام این دستگاه‌ها راه پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال