گوگل ترنسلیت از این به بعد محدودیت 5 هزار کاراکتری خواهد داشت

اگر تاکنون برای ترجمه‌ی متن‌های طولانی خود از گوگل ترنسلیت می‌کردید، شاید شنیدن این خبر که از این پس محدودیت‌های جدیدی در این سرویس اعمال شده است، کمی ناامید شده باشید. بر اساس اطلاعیه‌ای که در بلاگ گوگل منتشر شده است، از این پس محدودیت 5000 حرفی برای ترجمه‌ی متن‌ها در سرویس گوگل ترنسلیت وجود خواهد داشت.   […]

اگر تاکنون برای ترجمه‌ی متن‌های طولانی خود از گوگل ترنسلیت می‌کردید، شاید شنیدن این خبر که از این پس محدودیت‌های جدیدی در این سرویس اعمال شده است، کمی ناامید شده باشید. بر اساس اطلاعیه‌ای که در بلاگ گوگل منتشر شده است، از این پس محدودیت 5000 حرفی برای ترجمه‌ی متن‌ها در سرویس گوگل ترنسلیت وجود خواهد داشت.

 

 

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک شمارشگر کوچک در پایین و سمت راست باکس متن وجود دارد که تعداد حرف‎های تایپ شده به‌وسیله‌ی شما را شمارش می‌کند. این به این معنی است که حداکثر تعداد حرف مجاز برای هر بار ترجمه‌ی متن، 5000 حرف است. هنوز مشخص نیست که چرا کمپانی گوگل دست به چنین اقدامی زده است؛ ولی بطور کلی این محدودیت باعث نارضایتی کاربرانی خواهد شد که قصد ترجمه‌ی متن‌های طولانی را دارند.

البته به‌نطر نمی‌رسد که این محدودیت در بخش ترجمه‌ی وبسایت‌ها تاثیری گذاشته باشد. درحال حاضر وبسایت‌هایی با بیش از 5000 حرف محتوایی هم بدون مشکل ترجمه می‌شوند؛ به همین دلیل هم در این تصمیم گوگل جای ابهام وجود دارد. همچنین، ترجمه‌ی کارت‌ها از Google Search نیز به 2800 حرف محدود شده است.

بدون شک گوگل از انجام این کار دلایل خاص خود را داشته است ولی بصورت کلی اگر به‌دنبال ترجمه‌ی متن‌های طولانی هستید، می‌توانید متن خود را بخش بخش کنید و سپس اقدام به ترجمه‌ی آن کنید؛ و یا از مترجم دیگری برای ترجمه‌ی متن خود استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال