گوگل عملکرد نسخه وب اپلیکیشن هنگ‌اوتز را بهبود بخشیده است

شرکت گوگل، عهده‌دار اپلیکیشن هنگ‌اوتز، نسخه وب این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده و بدین ترتیب تعدادی ویژگی و قابلیت مفید را به این برنامه افزوده است. در این به‌روزرسانی، تماس‌ها کمی سریع‌تر آغاز شده و دیگر زمان برای دیدن یک صفحه سیاه تلف نمی‌شود. ویژگی دومی که در این به‌روزرسانی آمده، بهبود کیفیت تماس‌های ویدئویی […]

شرکت گوگل، عهده‌دار اپلیکیشن هنگ‌اوتز، نسخه وب این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده و بدین ترتیب تعدادی ویژگی و قابلیت مفید را به این برنامه افزوده است.

در این به‌روزرسانی، تماس‌ها کمی سریع‌تر آغاز شده و دیگر زمان برای دیدن یک صفحه سیاه تلف نمی‌شود. ویژگی دومی که در این به‌روزرسانی آمده، بهبود کیفیت تماس‌های ویدئویی بوده که دیگر ویدئوها از شفافیت بیشتری برخوردار بوده و بدون اینکه در حین مکالمه تصویر قطع شود، مدت زمان بیشتری را می‌توانید به چت تصویری بپردازید.

از سوی دیگر، گوگل طراحی رابط کاربری این نسخه را کمی بهبود بخشیده و آیتم‌های اضافی حذف شده‌اند. حالا بدون انجام کارهای اضافی به راحتی می‌توان صفحه‌نمایش را فول اسکرین کرد. در آخرین ویژگی اضافه شده به این نسخه، گوگل حالا دعوت کاربران به تماس‌های تصویری را ساده‌تر کرده است.

گفتنی است که رابط کاربری جدید رفته‌رفته در اختیار کاربران قرار نسخه وب این اپلیکیشن قرار می‌گیرد و یک گزینه انتخابی و دلبخواهی است، دین معنا که اگر کاربری علاقه‌ای به آن نداشت می‌تواند به نسخه قبلی بازگردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال