رندرهای گرافیکی منتسب به ساعت‌هوشمند گوگل لو رفت

چند مدتی می‌شود که شایعات مربوط به ساعت‌هوشمند گوگل بیش از هر ساعت دیگری در سایت‌های مختلف دیده شده و گفته می‌شود گوگل به تنهایی این ساعت‌ها را تولید می‌کند اما براساس نام کدهایی که از آن‌ها منتشر شده Angelfish و Swordfish، احتمالا ساعت هوشمند گوگل هم همانند نکسوس‌های این شرکت، توسط شرکت دیگری ساخته خواهد شد و […]

چند مدتی می‌شود که شایعات مربوط به ساعت‌هوشمند گوگل بیش از هر ساعت دیگری در سایت‌های مختلف دیده شده و گفته می‌شود گوگل به تنهایی این ساعت‌ها را تولید می‌کند اما براساس نام کدهایی که از آن‌ها منتشر شده Angelfish و Swordfish، احتمالا ساعت هوشمند گوگل هم همانند نکسوس‌های این شرکت، توسط شرکت دیگری ساخته خواهد شد و گوگل وظیفه‌ی ساخت آن‌ها را برعهده نخواهد گرفت.

به‌هرحال امروز رندرهای گرافیکی جدیدی منتسب به این ساعت منتشر شده است که ساعت بزرگ‌تر Angelfish بوده که قابلیت‌هایی همچون LTE و جی‌پی‌اس بر روی آن تعبیه شده و ساعت‌ ارزان‌قیمت‌تر، Swordfish، دارای اندازه‌ی کوچک‌تری هم خواهد بود چرا که به سخت‌افزاری ضعیف‌تر نسبت به برادر بزرگ‌تر خود مجهز شده است. گفته می‌شود رندرهایی که امروز منتشر شده‌اند از تصاویر واقعی محصول کشیده شده و شباهت بسیار زیادی با محصول نهایی گوگل دارند.

رندرهای گرافیکی منتسب به ساعت‌هوشمند گوگل لو رفت

چناچه در تصاویر هم می‌بنید، هر دو ساعت دارای نمایشگری بیضی شکل هستند و حاشیه‌های نمایشگر هم نسبت به ساعت‌هوشمند شرکت موتورولا، Moto 360 کمتر شده است. ساعت Angelfish از حالت MODE سیستم‌عامل اندروید ویئر پشتیبانی نخواهد کرد و نمی‌توان بند آن را عوض کرد اما ساعت دیگر، Swordfish این قابلیت را هم در خود گنجانده است. فعلا اطلاعات به دست آمده از این دو در حدی نیستند که بتوان به طور کامل آن‌ها را بررسی کرد اما با نزدیک شدن به زمان معرفی محصول، طبیعتا تصاویر و مشخصات بیشتری هم از آن در دسترس قرار می‌گیرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال