نکسوس‌های گوگل با حسگر اثر انگشت Nexus Imprint معرفی می‌شوند

سرانجام بعد از شایعات فراوانی که پیرامون نکسوس‌های گوگل وجود داشت، گوگل به‌طور رسمی از دو نکسوس جدید خود رونمایی کرد. نکسوس‌های جدید گوگل دارای سخت‌افزاری پیشرفته‌ هستند که گزینه‌ای جدید را برای بهبود امنیت دستگاه روبه‌روی ما قرار داده‌اند. امروز همزمان با معرفی رسمی نکسوس 6P و 5X، گوگل از حسگر اثر انگشت جدید […]

سرانجام بعد از شایعات فراوانی که پیرامون نکسوس‌های گوگل وجود داشت، گوگل به‌طور رسمی از دو نکسوس جدید خود رونمایی کرد. نکسوس‌های جدید گوگل دارای سخت‌افزاری پیشرفته‌ هستند که گزینه‌ای جدید را برای بهبود امنیت دستگاه روبه‌روی ما قرار داده‌اند. امروز همزمان با معرفی رسمی نکسوس 6P و 5X، گوگل از حسگر اثر انگشت جدید خود موسوم به Nexus Imprint نیز رونمایی کرد. حسگرهای Nexus Imprint می‌توانند اثر انگشت شخص را در عرض کمتر از 600 میلی‌ثانیه تشخیص داده و با‌هر‌بار استفاده این زمان کمتر هم نیز می‌شود. حسگر جدید به کار گرفته شده قابلیت استفاده توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث را داشته و به خوبی با آن‌ها هماهنگ می‌شود.

حسگر استفاده‌شده در نکسوس‌های گوگل دارای سخت‌افزاری جداگانه نسبت به بقیه‌ی اعضای گوشی بوده که همین مسئله باعث می‌شود امنیت دستگاه نسبت به بقیه‌ی گوشی‌های هوشمند دارای حسگر اثرانگشت بسیار بالاتر باشد. اپل نیز از فرآیندی مشابه برای حسگرهای اثرانگشت خود استفاده می‌کند.

بد نیست بدانید ماه گذشته محققان توانستند راه‌هایی را برای نفوذ به حسگر اثرانگشت دستگاه‌های اندرویدی پیدا کنند؛ اما گوگل امروز ثابت کرد که بار دیگر می‌توان به حسگرهای اثرانگشت در دو نکسوس جدید اطمینان کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال