گلکسی نوت 7 سامسونگ اولین گوشی بهره‌مند از گوریلا گلس 5 خواهد بود

از زمانی که شرکت کورنینگ نسل بعدی کاور محافظ سخت‎ شده‎ی خود را برای نمایشگرهای گوشی‎ها و تبلت‎های پرچم‎دار تحت اسم گوریلا گلس 5 معرفی کرد، نظری در ذهن اهالی فناوری شکل گرفت. در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مزبور اعلام داشت که “گوریلا گلس 5 به صورت تجاری موجود است و انتظار می‎رود در مدل بعدی […]

از زمانی که شرکت کورنینگ نسل بعدی کاور محافظ سخت‎ شده‎ی خود را برای نمایشگرهای گوشی‎ها و تبلت‎های پرچم‎دار تحت اسم گوریلا گلس 5 معرفی کرد، نظری در ذهن اهالی فناوری شکل گرفت. در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مزبور اعلام داشت که “گوریلا گلس 5 به صورت تجاری موجود است و انتظار می‎رود در مدل بعدی محصولات برندهای برتر جهانی در چند ماه آینده استفاده شود.” حالا منظور کدام برندهای برتر جهانی است و این چند ماه آینده دقیقا به چه بازه‎ی زمانی اشاره دارد، آیا مرداد و شهریورماه جزو این بازه‎ی زمانی قرار می‎گیرند؟

انتظار می‎رود که در این دو بازه‎ی زمانی گوشی‎های گلکسی نوت 7 سامسونگ و آیفون 7 اپل به بازار آیند و افزودن یک محافظ نمایشگر گوریلا گلس جدید و حتی سختتر بر روی پنل جلویی برای بسیاری از افراد نظیر یک نعمت غیر متقربه است، با توجه به این‎که هزینه‎ی یک نمایشگر AMOLED خمیده‎ی 5.7 اینچی چقدر گرانقیمت می‎تواند باشد، نظیر صفحه‎ی نمایشی که گفته می‎شود بر روی نوت 7 سامسونگ استفاده خواهد شد. خیلی سریع بعد از اعلام خبر شرکت کورنینگ، یک نشریه‎ی کره‎ای ادعا می‎کند که دو پرچم‎دار نام برده شده واقعا احتمال مجهز بودن به این کاور محافظ را خواهند داشت.

در متن این خبر چنین آورده شده است “گوریلا گلس 5 ورود خود به بازار را به دنبال عرضه‎ی گلکسی نوت 7 در تاریخ 17 مرداد نشان می‎دهد.” تاریخ 17 مرداد به احتمال زیاد تاریخ عرضه‎ی فبلت جدید سامسونگ در کره، بعد از رونمایی از آن در 12 مرداد است، که مطابقت با گزارشات اخیر دارد که شرکت سامسونگ پیش فروش گوشی گلکسی نوت 7 خود را فورا بعد از رونمایی آغاز خواهد کرد.

زمانی که کورنینگ گوریلا گلس 4 را معرفی کرد، و گفت طراحی آن به نحوی بوده است که باعث محافظت از صفحه‎ی نمایش گوشی به دنبال افتادن آن از ارتفاع تقریبا 1 متری بر روی سطوح سیمانی و یا سخت دیگر، می‎شود، بعد از این خبر فورا گفته شد که گوشی گلکسی آلفای سامسونگ اولین گوشی مجهز به این محافظ خواهد بود. امسال هنوز خبری اعلام نشده است، ولی فراموش نکنیم که چند وقتی می‎شود سامسونگ در حال سرمایه‎گذاری در شرکت کورنینگ است، بنابراین ممکن است تصادفی نباشد که گوریلا گلس 5 دو هفته قبل از رونمایی از نوت 7 معرفی می‎شود.

باید امیدوار بود، چون این دفعه کورنینگ می‎گوید که امکان فراهم‎سازی محافظت از نمایشگر به دنبال انداختن مستقیم از یک فاصله‎ی 1.6 متری، یا بیشتر از 5 فوت را بر روی سطح سیمانی فراهم کرده است. هزینه‎ی عوض کردن صفحه‎ی نمایش خمیده‎ی گوشی اس 7 اج تقریبا 300 دلار است، بنابراین می‎توان تصور کرد که هزینه‎ی تعویض پنل جلویی نوت 7 هم چقدر خواهد بود، در نتیجه هر چیزی که باعث مراقبت از این نمایشگر به دنبال افتادن گوشی رو به آن از سطوح مختلف باشد، بسیارمورد قدردانی واقع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال