کسب و کارها

خرید عمده و تک لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب

لوازم جانبی موبایل شامل هر محافظ و لوازم همراه است که برای عملکرد یک گوشی هوشمند تلفن همراه که توسط سازنده طراحی شده است، یکپارچه نیست(جدا باید تهیه گردد). قاب گوشی موبایل قاب‌هایی که برای اتصال، پشتیبانی یا نگه داشتن گوشی هوشمند طراحی شده‌اند، لوازم جانبی محبوبی هستند. اندازه‌گیری کیس بر اساس اینچ صفحه نمایش […]

لوازم جانبی موبایل شامل هر محافظ و لوازم همراه است که برای عملکرد یک گوشی هوشمند تلفن همراه که توسط سازنده طراحی شده است، یکپارچه نیست(جدا باید تهیه گردد).

قاب گوشی موبایل

قاب‌هایی که برای اتصال، پشتیبانی یا نگه داشتن گوشی هوشمند طراحی شده‌اند، لوازم جانبی محبوبی هستند. اندازه‌گیری کیس بر اساس اینچ صفحه نمایش (به عنوان مثال صفحه نمایش 5 اینچی) است. انواع مختلفی دارد:

  • سلیکونی
  • دارای هولدر
  • دارای پاپ سوکت
  • فلزی
  • ضربه گیر
  • چوبی
  • کارت نگه دار
  • فانتزی
  • محافظ صفحه نمایش و بدنه
  • محافظت در برابر سقوط و ضربه 360 درجه
  • کیف چرمی

پاپ سوکت‌ها معمولاً به تنهایی برای وسایلی استفاده می‌شوند که شامل لایه‌های سیلیکونی هستند و یا از پلاستیک و بدون گوشه‌های سفت و محکم ساخته شده‌اند. کیس های سنگین برای محافظت در برابر افتادن و خراش طراحی شده اند.

یک قاب با پایه نگهدارنده (یا دارای قاب گوشه دار) دستگاه را در حالت ایستاده نگه می دارد. پایه نگهدارنده در برخی از قاب‌های افقی، بسته به اینکه به صورت افقی روی یک سطح در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت قرار گرفته باشد، دستگاه را در زاویه‌ای صاف یا تندتر نگه می‌دارد. زاویه مسطح امکان ضربه زدن بدون فشار دادن دستگاه را فراهم می کند، در حالی که زاویه تند برای تماشا در نظر گرفته شده است.

به طور مثال: قاب های Folio ترکیبی از یک قاب و پایه هستند و ممکن است شامل یک صفحه کلید (USB برای تلفن های هوشمند OTG یا صفحه کلید بلوتوث) باشند.

قیمت قاب گوشی موبایلقاب گوشی موبایل سامسونگ، شیائومی، آیفون، هواوی در چندین مدل مختلف چون سیلیکونی، پشت مات، رنگین کمانی و… با قیمت مناسب و کیفیت عالی زیر قیمت بازار علائدین و چارسو جمهوری تهران به فروش می‌رود.

خرید و قیمت گلس گوشی موبایل

محافظ های صفحه یا از پلاستیک، مانند پلی اتیلن ترفتالات (PET) یا پلی یورتان ترموپلاستیک (TPU)، یا از شیشه سکوریت لمینت، شبیه به صفحه اصلی دستگاه ساخته شده اند که قرار است از آن محافظت کنند. محافظ های صفحه پلاستیکی قیمت کمتری نسبت به شیشه دارند و نازک تر (حدود 0.1 میلی متر (0.004 اینچ) ضخامت، در مقایسه با 0.3 تا 0.5 میلی متر (0.012 تا 0.020 اینچ) برای شیشه) و انعطاف پذیرتر هستند. با همان قیمت، شیشه بهتر از پلاستیک در مقابل خراش مقاومت می کند و بیشتر شبیه صفحه نمایش دستگاه می شود، اگرچه محافظ های پلاستیکی با قیمت بالاتر ممکن است بهتر از ارزان ترین مدل های شیشه سکوریت باشند، زیرا شیشه با نیروی ضربه کافی شکسته یا می ترکد. سطح محافظ های صفحه نمایش می تواند براق یا مات باشد. محافظ های براق شفافیت اصلی نمایشگر را حفظ می کنند، در حالی که سطح مات (“ضد تابش”) خوانایی در محیط های روشن را تسهیل می کند و لکه هایی مانند اثر انگشت را کاهش می دهد.

معایب محافظ‌های صفحه برای تداخل در عملکرد برخی از صفحه‌نمایش‌های لمسی شناخته شده‌اند. همچنین، روکش اولئوفوبیک موجود از یک صفحه نمایش لمسی پوشانده می‌شود، اگرچه برخی از محافظ‌های صفحه شیشه سکوریت دارای پوشش اولئوفوبیک مخصوص به خود هستند.

در برخی از دستگاه‌ها، ضخامت محافظ‌های صفحه می‌تواند بر ظاهر و احساس دستگاه تأثیر بگذارد.

خرید گلس موبایلخرید گلس گوشی موبایل با قیمت مناسب، زیر قیمت بازار با قیمت عمده و فروش تک به فروش می روند همچنین میتوانید با تماس با شماره ثابت مجموعه محصولات را با قیمت عمده تر خریداری نمایید و به کل کشور ارسال صورت می‌گیرد.

تمامی محصولات مندرج در لچکو با تعداد نامحدود قابل سفارش و دریافت هستند.

کابل و شارژر  اصلی گوشی موبایل (سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون)

شارژرهای تلفن همراه تحولات متنوعی را پشت سر گذاشته اند که شامل پایه ها، سیم های اتصال و اتصال دهنده های مبهم است. عموماً از کانکتورهای میکرو USB استفاده می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های جدیدتر تمایل دارند از USB-C استفاده کنند. دستگاه های اپل اغلب از کانکتورهای اختصاصی استفاده می کنند.

باتری‌های خارجی معمولاً دستگاه‌های مستقلی هستند که می‌توانند به کانکتور شارژ اصلی تلفن متصل شوند.

کابل های شارژ، کابل انتقال اطلاعات، کابل otg،کابل میکرو usb،کابل پرینتر، کابل مینی usb،کابل هاب و…

همگی کابل های مهمی هستند که در صورت نداشتن آنها استفاده از وسیله ها غیرقابل استفاده هستند.

همچنین میتوانید شارژر دیواری(کلگی شارژر)آیفون، هواوی،سامسونگ و شیائومی را با توجه به کابل مناسب آن با سرعت بالا و کیفیت عالی از لچکو، لوازم جانبی موبایل و وسایل الکترونیکی با قیمت مناسب خریداری نمایید.

انواع قاب گوشی موبایل

  • خرید و قیمت قاب گوشی موبایل سیلیکونی سامسونگ
  • خرید و قیمت قاب گوشی موبایل سیلیکونی شیائومی
  • خرید و قیمت قاب گوشی موبایل سیلیکونی هواوی
  • خرید و قیمت قاب سیلیکونی آیفون

انواع کابل موبایل و سوکت و کلگی شارژر

  • کابل شارژر آیفون، کابل ios
  • کابل شارژ سامسونگ ، شارژر سامسونگ
  • کابل شارژ شیائومی ، شارژر شیائومی
  • کابل شارژ هواوی ، شارژر هواوی

همگی کابل ها با سرعت بالا و کیفیت بالا و جنس عالی با تعداد نامحدود و قیمت بسیار مناسب به فروش می‌روند.

خرید و قیمت باتری موبایل و گوشی

شارژر باتری یا شارژر دستگاهی است که با عبور جریان الکتریکی از باتری، انرژی را در باتری ذخیره می کند. پروتکل شارژ (چه مقدار ولتاژ یا جریان برای چه مدت، و چه کاری باید در زمان تکمیل شارژ انجام شود) به اندازه و نوع باتری در حال شارژ بستگی دارد. برخی از انواع باتری ها تحمل بالایی برای شارژ بیش از حد دارند (یعنی ادامه شارژ پس از شارژ کامل باتری) و بسته به نوع باتری می توان آنها را با اتصال به یک منبع ولتاژ ثابت یا یک منبع جریان ثابت دوباره شارژ کرد. شارژرهای ساده از این نوع باید در پایان چرخه شارژ به صورت دستی جدا شوند. سایر انواع باتری از یک تایمر برای قطع شارژ در زمان تکمیل استفاده می کنند. سایر انواع باتری نمی توانند شارژ بیش از حد، آسیب دیدگی (کاهش ظرفیت، کاهش طول عمر)، گرم شدن بیش از حد یا حتی انفجار را تحمل کنند. شارژر ممکن است مدارهای سنجش دما یا ولتاژ و یک کنترلر ریزپردازنده داشته باشد تا به طور ایمن جریان و ولتاژ شارژ را تنظیم کند، وضعیت شارژ را تعیین کند و در پایان شارژ قطع کند.

شارژرها ممکن است ولتاژ خروجی را متناسب با جریان افزایش دهند تا امپدانس سیم ها را جبران کنند.

یک شارژر قطره ای مقدار نسبتا کمی جریان را فراهم می کند، فقط برای مقابله با تخلیه خود باتری که برای مدت طولانی بیکار است، کافی است. برخی از انواع باتری نمی توانند شارژ قطره ای را تحمل کنند. تلاش برای انجام این کار ممکن است منجر به آسیب شود. باتری های لیتیوم یونی نمی توانند شارژ قطره ای نامحدود را تحمل کنند.

باتری گوشی موبایلشارژرهای کند باتری، ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا شارژ شوند. شارژرهای با نرخ بالا ممکن است بیشتر ظرفیت را خیلی سریع تر بازیابی کنند، اما شارژرهای با نرخ بالا می توانند بیشتر از آن چیزی باشند که برخی انواع باتری می توانند تحمل کنند. چنین باتری هایی برای محافظت از باتری در برابر شارژ بیش از حد نیاز به نظارت فعال دارند. وسایل نقلیه الکتریکی در حالت ایده آل به شارژرهای با نرخ بالا نیاز دارند. برای دسترسی عمومی، نصب چنین شارژرها و پشتیبانی توزیع برای آنها یک موضوع در پذیرش پیشنهادی خودروهای الکتریکی است.

خرید و قیمت پاور بانک های پر قدرت

پاوربانک یک دستگاه قابل حمل است که می تواند انرژی برق را از باتری داخلی خود، معمولاً از طریق یک پورت USB، تامین کند.

پاور بانک ها اندازه های مختلفی دارند و معمولاً حاوی 18650 سلول باتری هستند. کوچکترین پاوربانک ها تک سلولی دارند. گوشی‌های با اندازه متوسط برای تلفن‌های همراه معمولا سلول‌های کمی در مدار موازی دارند و نمونه‌های بزرگ نیز در دو سری هستند.

پاوربانک‌ها برای شارژ دستگاه‌های باتری‌دار کوچک‌تر با پورت‌های USB مانند تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی محبوب هستند و می‌توانند به عنوان منبع تغذیه برای لوازم جانبی مختلف USB مانند چراغ‌ها، فن‌های کوچک و شارژر باتری دوربین‌های دیجیتال خارجی استفاده شوند. آنها معمولا با یک منبع تغذیه USB شارژ می شوند. پاوربانک های جدیدتر از USB-C استفاده می کنند و ممکن است یک پورت میکرو USB-B اضافی برای سازگاری با 2تای دیگر داشته باشند.

انواع پاور بانک تایپ سی

  • پاور بانک سامسونگ
  • پاور بانک شیائومی
  • پاور بانک هواوی
  • پاور بانک اپل
  • پاور بانک بیسوس

تمامی پاور بانک های ذکر شده دارای وات های مختلفی هستند، در رنج شروع 10000 تا 90000 هستند و با توجه به نیاز و سبک سنگینی باید انتخاب نمایید.