این هکر گوشی نوکیا 1100 را به یک ساعت هوشمند تبدیل کرده است

زمانی که اسم یک ساعت‎هوشمند را در ذهن زمزمه می‎کنید، گزینه‎های زیادی برای انتخاب در پیش روی شما قرار می‎گیرند. برندهایی از جمله اپل، سامسونگ و سونی. با این‎وجود، هکری به اسم دانیل دیویس تصمیم گرفته است با استفاده از یک گوشی قدیمی نوکیا 1100 ساعت‎هوشمند خود را بسازد. جالب تعجب دارد که این گوشی […]

زمانی که اسم یک ساعت‎هوشمند را در ذهن زمزمه می‎کنید، گزینه‎های زیادی برای انتخاب در پیش روی شما قرار می‎گیرند. برندهایی از جمله اپل، سامسونگ و سونی. با این‎وجود، هکری به اسم دانیل دیویس تصمیم گرفته است با استفاده از یک گوشی قدیمی نوکیا 1100 ساعت‎هوشمند خود را بسازد. جالب تعجب دارد که این گوشی قدیمی تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت یک ساعت‎هوشمند را از جمله یک نمایشگر کوچک و یک موتور لرزشی برای نوتیفیکیشن‎ها را داشته است.

smartwatch-1

دیویس از یک بُرد آردوینو به همراه رزیستورهایی برای به کار انداختن ال‎سی‎دی نوکیا 1100 استفاده کرد. او سپس با استفاده از یک ماژول بلوتوث و کد‎نویسی به منظور دریافت نوتیفیکیشن‎های متنی و هم‎چنین تاریخ و زمان، آن را در ارتباط با یک گوشی‎هوشمند در ارتباط قرار داد.

از یک باتری قابل شارژ 3.7 ولتی و یک بُرد شارژ برای نیروبخشی به دستگاه استفاده شد و تمامی قطعات داخل یک قاب سفارشی ساخته شده با فناوری چاپ سه‎بعدی قرار داده شدند.

smartwatch

طبق گفته‎ی این فرد، بزرگترین چالشی که او با آن روبرو شده است به کار انداختن نمایشگر قدیمی این گوشی با برد آردوینو به نحوی بوده است که شکل یک ساعت کوچک حفظ شود. او اضافه کرد که اگر دوباره قصد ساخت این ساعت را داشته باشد، احتمالا از یک باتری باریکتر و یک برد مدار تمام توسعه یافته با فناوری نصب سطحی استفاده خواهد کرد تا ساعت‎هوشمند مذکور بسیار باریکتر شود.

دیویس هم‎چنین یک ویدئوی سه قسمتی از نحوه‎ی ساعت این ساعت‎هوشمند در کانال یوتیوب خود آپلود کرده است که در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/BnAGx[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال