تصویری مربوط به قابلیت Always On گلکسی نوت 7 فاش شد

روزها و هفته‌های اخیر خبرها، تصاویر و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. به تازگی تصاویری از قال جلویی این گوشی و نسخه‌های رنگی متفاوت‌ آن به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد در قسمت سمت راست بلندگوی مکالماتی آن دو […]

روزها و هفته‌های اخیر خبرها، تصاویر و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی جدید شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 در رسانه‌های خبری منتشر شده است. به تازگی تصاویری از قال جلویی این گوشی و نسخه‌های رنگی متفاوت‌ آن به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد در قسمت سمت راست بلندگوی مکالماتی آن دو حسگر وجود دارد که به احتمال بسیار زیاد مربوط به سنسور تشخیص دهنده و اسکنر عنبیه چشم باشد.

علاوه بر آن در خبرهای قبلی مشخص شد که نسخه AT&T از این گوشی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد و علاوه بر آن در آن تصاویر به اپلیکیشن محبوب DirecTV نیز اشاره شده بود. اما امروز تصاویری از نمایشگر این گوشی به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد این گوشی از قابلیت Always-on این شرکت نیز برخوردار خواهد بود. این قابلیت قبلا در نسخه‌های گلکسی اس 7 سامسونگ وجود داشته است. البته در مورد این تصاویر می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که مدل‌های نشان داده شده می‌توانند نسخه‌های آزمایشی از گلکسی نوت 7 باشند. زیرا همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید دو سوراخ مربوط به اسکنر عنبیه چشم در سمت راست بخش بالایی گوشی در یکی از تصاویر هر دو بزرگ بوده و این در حالی است که در تصویر دیگر یکی از آنها کوچکتر از دیگری است. در هر صورت می‌بایست تا روزهای آینده منتظر بود و دید که چه اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال