اولین خبرهای مربوط به سنسور عنبیه گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر شد

هنوز سامسونگ از گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 خود رونمایی کرده و اطلاعات بسیار زیادی در مورد این محصول جدید در حال انتشار است. اینطور که مشخص شده، گلکسی نوت 7 قرار است به سنسور اسکنر عنبیه چشم (Iris Scanner) مجهز شود تا علاوه بر بالا رفتن امنیت دستگاه، سرعت استفاده کردن از آن نیز نسبت […]

هنوز سامسونگ از گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 7 خود رونمایی کرده و اطلاعات بسیار زیادی در مورد این محصول جدید در حال انتشار است. اینطور که مشخص شده، گلکسی نوت 7 قرار است به سنسور اسکنر عنبیه چشم (Iris Scanner) مجهز شود تا علاوه بر بالا رفتن امنیت دستگاه، سرعت استفاده کردن از آن نیز نسبت به اسکنرهای اثر انگشت، بالاتر رود. حال این سوال وجود دارد که این سنسور قرار است چگونه کار کند.

همانطور که در تصویر قرار گرفته از این گوشی‌هوشمند مشاهده می‌کنید، کاربران باید برای استفاده کردن از این سیستم، گوشی را در فاصله‌ی حدودی 25 تا 35 سانتی‌متری صورت خود قرار داده و چشمان خود را درست روبه‌روی دستگاه و محلی که برای چشم‌ها مشخص شده، قرار دهند تا این سیستم به درستی کار کند.

Here’s the first look at Samsung Galaxy Note 7′s iris scanning technology2

هنوز ما هیچ اطلاعات رسمی و درستی در مورد این گوشی‌هوشمند و سنسورهای به کار رفته در آن داشته و نمی‌دانیم که امکان توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری توسط دیگر توسعه‌دهندگان میسر شده است یا نه. همچنین هنوز معلوم نیست که سامسونگ این سنسور و سیستم‌های آن را به گونه‌ای توسعه خواهد داد یا نه که بتوان از آن برای خرید کردن، همچون خرید از فروشگاه گوگل، استفاده کرد.

اطلاعاتی که هم‌اکنون در مورد گلکسی نوت 7 در اختیار ما قرار دارد، نشان می‌دهد که این محصول جدید قرار است دوم آگوست (18 روز دیگر) معرفی شود. انتظار می‌رود که محصول جدید سامسونگ به صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن 2K و پنل Super AMOLED، دوربین 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی، آخرین نسل از چیپست‌های اگزینوس یا اسنپ‌دراگون، 6 گیگابایت حافظه‌ی رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD و باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. همچنین شایعاتی که اخیرا در مورد این محصول جدید منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که گلکسی نوت 7 از استاندارد IP68 که ضد آب بودن دستگاه را تضمین می‌کند نیز بهره خواهد برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال