صفحه‌نمایش ثانویه ال‌جی V10 چه کاربردی دارد؟

دیروز رسما ال‌جی از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به V10 رونمایی کرد و قصد دارد آن را امروز طیمراسمی که درنیویورک برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی کند. بدون‌شک یکی از ‌مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را می‌توان نمایشگر ثانویه‌ی آن دانست که در قسمت بالایی نمایشگر 5.7 اینچی گوشی قرار گرفته است. به‌ گفته‌ی ال‌جی این نمایشگر به عنوان […]

دیروز رسما ال‌جی از جدیدترین پرچم‌دار خود موسوم به V10 رونمایی کرد و قصد دارد آن را امروز طیمراسمی که درنیویورک برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی کند. بدون‌شک یکی از ‌مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را می‌توان نمایشگر ثانویه‌ی آن دانست که در قسمت بالایی نمایشگر 5.7 اینچی گوشی قرار گرفته است. به‌ گفته‌ی ال‌جی این نمایشگر به عنوان یک صفحه‌نمایش همیشه روشن عمل کرده و بدون مصرف باتری می‌تواند اطلاعات زیادی را به کاربر نشان دهد. رزولوشن نمایشگر ثانویه جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی 160*1040 بوده و دارای تراکم پیکسلی 551 پیکسل در اینچ نیز است.

با استفاده از نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی‌، کاربر می‌تواند از زمان و وضعیت آب‌وهوای منطقه‌ی خود مطلع شده و همچنین میزان باقی‌مانده از باتری گوشی را متوجه شود. علاوه‌براین کاربر می‌تواند میانبرهای مختلف را در آن قرار داده و با استفاده از این میانبرها و بدون نیاز به رفتن به صفحه‌ی خانگی گوشی، برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را اجرا کند. یکی دیگر از قابلیت‌های گنجانده شده در این نمایشگر، نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اخطارهای مختلف در آن بوده است؛ بنابراین اگر هنگام تماشای ویدیو با پیام‌های مختلف و ناتیفیکیشن‌های گوناگون مواجه می‌شدید می‌توانید با استفاده از نمایشگر دوم ال‌جی V10، ناتیفیکیشن‌ها را به صورت جداگانه در این نمایشگر مشاهده کنید.

ال‌جی V10 دارای صفحه‌نمایشی 5.7‌ اینچی IPS با رزولوشن QHD است. این گوشی چیپست اسنپدراگون 808 را به همراه 4 گیگابایت رم با خود حمل می‌کند و دارای حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی بوده که این مقدار از طریق درگاه کارت حافظه قابل افزایش است. باتری قابل تعویض 3000 میلی‌آمپری نیز در زیر قاب پشتی گوشی گنجانده شده است. ال‌جی V10 از اندروید 5.1.1 بهره می‌برد و  در 5 رنگ، مشکی، سفید، بژ، آبی اقیانوس و آبی عقیق به بازار عرضه خواهد شد. ال‌جی هنوز به طور رسمی از قیمت آن صحبتی نکرده اما انتظار می‌رود این گوشی نیز همانند دیگر پرچم‌دار این شرکت، LG G4، دارای قیمتی 500 دلاری باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال