استحکام بالای گلکسی اس ۲۲ اولترا در جدیدترین آزمایش مقاومت

اخیراً یک کانال معروف به نام  JerryRigEverything در یوتیوب آزمایش جدیدی با هدف اندازه گیری مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا انجام داده که در آن استحکام بسیار بالای این گوشی نشان داده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با طرحی […]

اخیراً یک کانال معروف به نام  JerryRigEverything در یوتیوب آزمایش جدیدی با هدف اندازه گیری مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا انجام داده که در آن استحکام بسیار بالای این گوشی نشان داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت با طرحی جدید و تراشه ای قدرتمند معرفی شد. پس از آن آزمایش های مختلفی با هدف سنجش مقاومت این گوشی انجام گرفت. از جدیدترین آزمایش های مقاومت برای این گوشی میتونا مقاومت در برابر خط و خش، خم شدن، شعله و موارد دیگر نام برد که ویدئوهای این تست نشان می دهد این گوشی چگونه توانسته استحکام خود را نشان دهد.

طبق گزارش منتشر شده توسط wccftech، یک کانال یوتیوب به نام JerryRigEverything تست مقاومتی از گلکسی اس 22 اولترا به نمایش گذاشته است که نشان می دهد این گوشی چه عملکردی در شرایط سخت از خود نشان خواهد داد. آزمایش اولیه مقاومت مربوط به خراش نمایشگر بود که نتیجه آن خیلی دور از ذهن نیست. با توجه به استفاده از گوریلا گلاس ویکتوس در صفحه نمایش میتوان با اشیای دارای سختی های معمولی روی آن خط و خش ایجاد کرد. به طوری که در صورت افزایش درجه سختی عمق خط و خش ها نیز روی نمایشگر بیشتر خواهد شد. البته این موضوع چندان مهم نیست. زیرا آیفون 13 پرو مکس اپل نیز از این قضیه مستثنی نبوده است.

 در شاسی گلکسی اس ۲۲ اولترا از فلز استفاده شده تا بتواند مقاومت بیشتری در برابر ضربه ها داشته باشد. از طرفی قلم به کار رفته شده در این گوشی به دلیل جنس پلاستیک آن با کمی فشار می شکند. به دلیل استفاده از شیشه در پشت گوشی، مقاومت آن در برابر خط و خش تقریباً زیاد است. آزمایش مقاومت نمایشگر جدید سامسونگ نیز در برابر شعله آتش باعث ایجاد لکه سفیدی روی آن شد. در نهایت آزمایش خم شدن روی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا انجام گرفت و با فشار فراوان از هر دو طرف به دلیل ساختار محکم هیچگونه ایرادی روی دستگاه ایجاد نشد که می‌تواند یک ویژگی بسیار عالی برای این گوشی هوشمند باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال