معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra

انواع مختلفی از لوازم جانبی s22 ultra در بازار موجود است. اما برخی از آنها محبوب‌تر از انواع دیگر هستند. اگر قصد دارید برای گوشی s22 ultra خود لوازم جانبی بخرید، ما در این‌جا محبوب‌ترین این لوازم را به شما معرفی می‌کنیم. شارژ بدون سیم s22 ultra گزینه شارژر بدون سیم، همیشه محبوب‌ بوده است. […]

انواع مختلفی از لوازم جانبی s22 ultra در بازار موجود است. اما برخی از آنها محبوب‌تر از انواع دیگر هستند. اگر قصد دارید برای گوشی s22 ultra خود لوازم جانبی بخرید، ما در این‌جا محبوب‌ترین این لوازم را به شما معرفی می‌کنیم.

شارژ بدون سیم s22 ultra

گزینه شارژر بدون سیم، همیشه محبوب‌ بوده است. انواع مختلفی از شارژهای بدون سیم موجود هستند که با قرار‌دادن گوشی روی آنها می‌توانید باتری را شارژ کنید. اما تعداد کمی از این ابزارها قابلیت شارژ چند دستگاه را به‌شکل همزمان دارند.

اگر به‌دنبال یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra که بسیار کاربردی است می‌گردید، باید انواعی از شارژر بدون سیم s22 ultra را انتخاب کنید که به‌طور همزمان از چند دستگاه پشتیبانی کرده و به عنوان هولدر نیز ایفای نقش می‌کنند.

برخی از این دستگاه‌ها تاشو هستند و به‌راحتی می‌توانید آنها را در مسافرت و محل کار همراه خود ببرید. این ویژگی مانع از آسیب به شارژر شده و حمل‌و‌نقل آن را آسان می‌کند. اگر یک شارژر بدون سیم تاشو بخرید، می‌توانید علاوه بر گوشی، بسیاری از دستگاه‌هایی را که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، به‌طور همزمان شارژ نمایید.

قاب محافظ نیلکین

«نیلکین» یکی از برند‌های معروف تولید‌کننده قاب s22 ultra است. قاب‌های این کمپانی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra برشمرد.

اکثر قاب‌های این شرکت، طراحی ساده‌ای دارند و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از قاب‌های محافظ نیلکین دارای آج‌هایی در قسمت پشت هستند که از لیزخوردن تلفن از دست و سطوح مختلف جلوگیری می‌کند. برخی از مدل‌ها نیز مجهز به پنجره محافظ لنز هستند. در میان قاب‌های نیلکین، می‌توانید انواع چرمی را نیز پیدا کنید. انواع چرمی به‌صورت کیف هستند و گوشی را به‌طور کامل در برمی‌گیرند.

قلم اصلی اس 22 اولترا

قلم اصلی اس 22 اولترا یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra است که به شما اجازه می‌دهد، گوشی خود را به یک دفترچه یادداشت دیجیتال تبدیل کنید. اگر به نوشتن بر روی کاغذ عادت دارید، این قلم به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای مشابه با نگارش در دفتر را داشته باشید.

فرم زیبا، شباهت زیاد به مداد، کاربرد راحت، ساختار ظریف، حساسیت به فشار و تاخیر کم، از ویژگی‌هایی هستند که به تداعی احساس نوشتن با مداد کمک می‌کنند. با استفاده از این قلم، می‌توانید در گوشی خود یادداشت بردارید، نقاشی کنید و ایده‌های خود را در زمان کمی به تصویر بکشید.

شارژر فندکی

با خرید یک شارژر فندکی، می‌توانید یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra را در خودروی خود داشته باشید. این شارژها برای هر نوع خودرویی مناسب هستند و می‌توانند گوشی را با استفاده از باتری خودرو شارژ کنند.

اگر قصد خرید شارژر فندکی را دارید، بهتر است انواعی را انتخاب کنید که بتوانند چند دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنند. همچنین، بهترین انواع شارژر فندکی، مدل‌هایی هستند که چند ورودی متفاوت دارند. برای مثال وجود همزمان پورت تایپ سی، یو‌اس‌بی و…. در شارژر، به شما اجازه می‌دهد، دستگاه‌های مختلفی را به‌طور همزمان شارژ کنید. شارژرهای فندکی معمولا فست شارژ نیستند، اما به شما کمک می‌کنند گوشی خود را شارژ نگه داشته و از خاموش‌شدن آن جلوگیری کند.

مبدل یو اس بی به تایپ سی

مبدل‌های یو اس بی به تایپ سی یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra هستند. آنها به شما اجازه می‌دهند که فلش مموری خود را به s22 ultra متصل کنید. اگرچه فلش‌هایی که دارای پورت تایپ سی باشند موجود‌ند، اما عموم فلش‌ مموری‌ها دارای پورت یو‌ اس بی هستند. آنها برای اتصال به کامپیوتر طراحی شده‌اند.

با استفاده از یک مبدل یو اس بی به تایپ سی می‌توانید فلش‌ مموری‌های رایج را به گوشی موبایل خود متصل نمایید و اطلاعات را بین دو دستگاه انتقال دهید. خرید یک مبدل یو اس بی به تایپ سی، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید یک فلش مموری تایپ سی است. همچنین این رابط علاوه بر اتصال به مموری، به شما کمک می‌کند سایر دستگاه‌هایی را که دارای خروجی یو اس بی هستند، به گوشی خود وصل کنید. با توجه به اندازه کوچک این پورت‌ها، می‌توانید همیشه آنها را همراه داشته باشید و در مواقع لزوم استفاده کنید.

شارژر سریع

در سال‌های اخیر سامسونگ از قراردادن شارژر در داخل جعبه تلفن همراه خوددارای می‌کند. این موضوع سبب شده است که شارژرهای سریع به یکی از محبوب‌ترین و اصلی‌ترین لوازم جانبی s22 ultra تبدیل شوند.

یک شارژر سریع به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را در زمان کوتاهی شارژ کنید. شما می‌توانید انواعی از شارژر سه‌شاخه و دوشاخه را برای گوشی خود بخرید. انواع سه شاخه در مسافرت‌های خارجی قابل استفاده هستند و با یک مبدل 3 به 2 قابل تبدیل به انواع دو شاخه می‌باشند. در مقابل، انواع دوشاخه شارژر، بدون نیاز به رابط، کار می‌کنند و به همین دلیل سبک‌وزن و کوچک‌ هستند. برخی از انواع آداپتور فست‌شارژ‌، با سیم عرضه می‌شوند و برخی دیگر، بدون سیم هستند. با توجه به این‌که گوشی s22 ultra دارای سیم اورجینال در جعبه است، بهتر است کیفیت شارژر را در اولویت قرار دهید.

کیف کلاسوری هوشمند

اگر به دنبال محبوب‌ترین لوازم جانبی s22 ultra هستید، باید کیف‌های کلاسوری هوشمند را در نظر بگرید. این کیف‌ها گوشی را به‌طور کامل در برگرفته و مانع از آسیب به قسمت‌های مختلف آن می‌شوند. اکثر انواع کیف‌های کلاسوری، دارای یک پوشش کشویی در قسمت لنز دوربین هستند که به شما اجازه می‌دهند از لنز نیز محافظت کنید.

هوشمند‌بودن کیف کلاسوری به این معنا است که کیف، با گوشی تعامل می‌کند. وقتی پوشش جلویی کیف را روی گلس قرار داده و یا به آن نزدیک می‌کنید، صفحه خاموش می‌شود. همچنین، وقتی آن را از صفحه دور می‌کنید، گوشی روشن و آماده استفاده می‌شود.

برخی از کیف‌های هوشمند دارای ویژگی‌های اضافی نیز هستند. بهتر است انواع با کیفیت این کیف‌ها را انتخب کنید تا زمان زیادی دوام بیاورند. اگر قصد خرید لوازم جانبی s22 ultra را دارید، بهتر است آنها را از یک فروشگاه آنلاین و معتبر خریداری کنید. در این صورت می‌توانید در زمان بروز مشکل در محصول، آن را مرجوع کرده و یا تعویض کنید. شما می‌توانید انواع لوازم جانبی s22 ultra را از فروشگاه جانبی خریداری کنید.