گوشی آنر 8 هوآوی بیش از ۵ میلیون سفارش خرید را در کمتر از چهار روز ثبت کرده است

همین چند روز پیش، در اخبار به استحضار شما رساندیم که گوشی آنر 8 هوآوی مورد رونمایی قرار گرفته است. تنها به فاصله‎ی چند روز بعد، این گوشی در چین بیش از 5 میلیون سفارش به خود اختصاص داده است. این سفارش‎ها تراکنش مالی در پی نداشته‎اند، یعنی تنها نشان از علاقه‎ی مصرف‎کنندگان به این […]

همین چند روز پیش، در اخبار به استحضار شما رساندیم که گوشی آنر 8 هوآوی مورد رونمایی قرار گرفته است. تنها به فاصله‎ی چند روز بعد، این گوشی در چین بیش از 5 میلیون سفارش به خود اختصاص داده است. این سفارش‎ها تراکنش مالی در پی نداشته‎اند، یعنی تنها نشان از علاقه‎ی مصرف‎کنندگان به این گوشی دارند. با این‎حال، فروش واقعی از تاریخ 29 مرداد شروع خواهد شد و خریداران این گوشی‎هوشمند باید تا 28 مرداد برای کامل شدن یک سفارش ثبت کنند.

گوشی آنر 8 هوآوی دارای یک نمایشگر شیشه‎ای خمیده‎ی 2.5 بعدی با ابعاد 5.2 اینچ و رزولوشن 1080 در 1920 است. سیستم روی چیپ ساخت خود هوآوی یعنی Kirin 950 به همراه یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-T880 MP 4 نیز دیده می‎شود. در پشت این گوشی یک دوربین دوگانه‎ای 12 مگاپیکسلی و به عنوان دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی را مشاهده می‎کنیم. یک حسگر اثرانگشت در پشت گوشی خودنمایی می‎کند و در بخش باتری با باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت روبرو هستیم که قابلیت‎های شارژ سریع را نیز دارد. سیستم‎عامل اندروید 6.0 نیز از قبل نصب شده است.

این گوشی در سه مدل روانه‎ی بازار خواهد شد. مدل دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی قیمتی برابر با 299 دلار آمریکا خواهد داشت. مدل دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی 343 دلار آمریکا و در نهایت مدل 4 گیگابایتی با حافظه‎ی داخلی 64 گیگابایت 374 دلار آمریکا قیمت خواهند داشت. تنوع رنگی این گوشی به رنگ‎های سفید، طلایی، مشکی، صورتی و آبی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال