جانشین Honor 8 با 6 گیگابایت رم و نمایشگر 5.7 اینچی به‌ میدان می‌آید

برند آنر این روزها نه تنها در کشور چین، بلکه در کشور آمریکا نیز از محبوبیت خاص خود برخوردار است و گوشی آنر 8 نیز که به تازگی اندروید 7 را دریافت کرده توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد. حالا گوشی جدیدی از این برند زیرشاخه‌ی هوآوی با کد  DUK-TL30 در […]

برند آنر این روزها نه تنها در کشور چین، بلکه در کشور آمریکا نیز از محبوبیت خاص خود برخوردار است و گوشی آنر 8 نیز که به تازگی اندروید 7 را دریافت کرده توانسته عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد.

حالا گوشی جدیدی از این برند زیرشاخه‌ی هوآوی با کد  DUK-TL30 در رگولاتوری TENNA دیده شده که نشان می‌دهد به احتمال زیاد به عنوان جانشین آنر 8 قصد ورود به بازار را دارد. براساس اطلاعات فاش شده، گوشی مورد اشاره به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز شده هرچند نام چیپست آن به طور دقیق ذکر نشده است. گمان می‌رود هوآوی از چیپست Kirin 960 که در گوشی Mate 9 نیز شاهد آن بودیم استفاده کند.

در کنار این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای، حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی قابل افزایش تا 128 گیگابایت دیده خواهد شد. تصاویر فاش شده در این رگولاتوری وجود دوربین دوگانه برای این گوشی را نیز تایید می‌کنند که به دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

برخلاف گوشی آنر 8 که به نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده،‌ احتمالا برادر بزرگ‌تر این گوشی به نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD مجهز می‌گردد. با این حال، حسگر اثر انگشت این گوشی همچنان در قسمت پشتی به کار گرفته شده است.

باتری تعبیه شده در زیر قاب گوشی مورد اشاره باتری با ظرفیت  3,900 میلی‌آمپر ساعتی بوده که می‌تواند در استفاده‌ی سنگین تا یک روز به طور کامل دوام بیاورد. از آ‌ن‌جایی که این گوشی در ابتدا برای اپراتورهای چینی عرضه می‌شود، نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی جانشین آنر 8 در چین عرضه می‌شود هرچند انتظار می‌رود برای نسخه‌های دیگر نیز همین نسخه‌ی دو سیم کارته استفاده شود.

طبق انتظار، گوشی بعدی آنر از اندروید نوقا پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که تنها رنگ طلایی این گوشی در رگولاتوری TENNA رویت شده، انتظار می‌رود هوآوی همانند دیگر دفعات از رنگ‌های متنوعی برای این گوشی رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال