تاریخ معرفی Honor 9 ششم تیرماه اعلام شد

اگر بتوان به آخرین اطلاعات درز شده برای گوشی Honor 9 استناد کرد، این دستگاه در تاریخ ششم تیرماه معرفی خواهد شد. امروز، کاربر معروف توئیتر Roland Quandt تصویری را منتشر کرد که می‎تواند به خوبی دعوت‎نامه‎ی رسمی از اهالی رسانه برای حضور در رویداد شرکت آنر محسوب شود که در تاریخ مذکور در شهر […]

اگر بتوان به آخرین اطلاعات درز شده برای گوشی Honor 9 استناد کرد، این دستگاه در تاریخ ششم تیرماه معرفی خواهد شد. امروز، کاربر معروف توئیتر Roland Quandt تصویری را منتشر کرد که می‎تواند به خوبی دعوت‎نامه‎ی رسمی از اهالی رسانه برای حضور در رویداد شرکت آنر محسوب شود که در تاریخ مذکور در شهر برلین آلمان برگزار می‎شود.

قبول داریم که اشاره‎ی مستقیمی در این تصویر به آنر 9 نشده است اما تیتر بزرگ “این تاریخ را فراموش نکنید” و محل این مراسم دو شاخص مهمی هستند که خبر از رونمایی یک پرچم‎دار مهم را می‎دهند.

در همین حال، این شرکت یک نام مستعار جالب برای این گوشی انتخاب کرده که بر روی این تصویر درج شده است. با توجه به این‎که شرکت آنر این گوشی را “گیرنده‎ی نور” مورد خطاب قرار می‎دهد و تصویر این دعوت‎نامه نیز چنین چیزی را نشان می‎دهد، به نظر ما شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه‎ای خواهیم بود که در شرایط نوری کم عملکرد عالی دارد.

جدا از آن، اطلاعات رسمی دیگری در خصوص Honor 9 وجود ندارد. برخی از شایعات اشاره کرده‎اند که سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی از یک سنسور مونوکروم 20 مگاپیکسلی و یک دوربین معمولی 12 مگاپیکسلی شکل گرفته است. دوربین گوشی P10 هوآوی نیز دقیقا به همین صورت بود و با توجه به این‎که هوآوی شرکت مادر آنر به شمار می‎رود، به حقیقت پیوستن این ادعا جای تعجب ندارد.

سایر مشخصات مطرح شده شامل چیپست Kirin 960 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم می‎شود. دستگاه مورد نظر به احتمال زیاد مجهز به سیستم‎عامل اندروید 7 و لانچر EMUI 5 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال