گوشی Honor 9 سی‌ام تیرماه معرفی می‎شود

چند وقتی است اخباری مبنی بر ورود یک گوشی‎هوشمند میان‎رده‎ی جدید از زیربرند آنر هوآوی به بازار شنیده می‎شود. گزارش جدیدی منتشر شده است که ادعا می‎کند جزئیات مهمی از این گوشی را می‎داند و در همین خصوص تاریخ معرفی را 29 یا 30 تیرماه معرفی و قیمت آن را 362 دلار اعلام می‎کند. گوشی […]

چند وقتی است اخباری مبنی بر ورود یک گوشی‎هوشمند میان‎رده‎ی جدید از زیربرند آنر هوآوی به بازار شنیده می‎شود. گزارش جدیدی منتشر شده است که ادعا می‎کند جزئیات مهمی از این گوشی را می‎داند و در همین خصوص تاریخ معرفی را 29 یا 30 تیرماه معرفی و قیمت آن را 362 دلار اعلام می‎کند.

گوشی مورد نظر Honor 9 نام دارد و اگر اخبار را دنبال کرده باشید در چند هفته‎ی پیش رندرهای مختلفی از آن به بیرون درز یافته است. با وجود این‎که به نظر می‎آید درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری حذف شده است، اما از طرف دیگر این گوشی با Honor 8 شباهت‎های بسیار زیادی دارد.

وجود شباهت‎های بسیار باعث شده است این فرضیه شکل گیرد که هوآوی در واقع قصد دارد به جای Honor 9 یا در کنار آن مدل جدیدی تحت عنوان Honor 8s معرفی کند. این عدم اطمینان کاملا قابل درک است، اما بدون توجه به نام این گوشی، به گفته‎ی شایعات این گوشی 362 دلاری یا نزدیک به آن دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، چیپست Kirin 960 و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‎داخلی از نوع UFS 2.0 و به احتمال زیاد با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی است. هم‎چنین صحبت‎هایی مبنی بر استفاده از 6 گیگابایت رم شنیده می‎شود ولی با توجه به این قیمت 4 گیگابایت رم معقول‎تر به نظر می‎آید.

به همراه ترکیب بالا به احتمال زیاد شاهد استفاده از سیستم دوربین دوگانه‎ی 22 مگاپیکسلی به همراه دوربین مونوکروم 12 مگاپیکسلی خواهیم بود. در رابطه با باتری، منابع اطلاعاتی اعداد مختلفی اعلام می‎کنند اما احتمالا ظرفیت این باتری حداقل مساوی با Honor 8 و 3000 میلی‎آمپرساعت است.

در طول چند هفته‎ی آینده پیش از رونمایی این گوشی بایستی حجم اطلاعات افزایش یابد و یقینا شما را در جریان می‎گذاریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال