درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون در Honor 9 نیز دیده نخواهد شد

امروز، وب‎سایت Tech Point رندری منتسب به گوشی Honor 9 به رنگ مشکی منتشر کرده است. این تصاویر از چند زاویه یعنی بالا، پایین، جلو، عقب و قسمتی از لبه‎ی سمت چپ این دستگاه را به تصویر می‎کشند. نمایی از بخش پایینی یک ساختار متقارن کامل از یک پورت یو‎اس‎بی C را نشان می‎دهد که […]

امروز، وب‎سایت Tech Point رندری منتسب به گوشی Honor 9 به رنگ مشکی منتشر کرده است. این تصاویر از چند زاویه یعنی بالا، پایین، جلو، عقب و قسمتی از لبه‎ی سمت چپ این دستگاه را به تصویر می‎کشند.

نمایی از بخش پایینی یک ساختار متقارن کامل از یک پورت یو‎اس‎بی C را نشان می‎دهد که بین دو توری مشابه قرار گرفته است، یک توری برای میکروفون و دیگری برای یک اسپیکر (اسپیکر گوشی Honor 8 تعداد منفذ تعداد مشابهی، 7 عدد، دارد). البته معنای این گفته این بوده که دستگاهی که در این رندرها به تصویر کشیده است درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون را نخواهد داشت.

این تصاویر در توافق با تصویر به بیرون درز یافته‎ی دیگری دارد که گوشی با پنل پشتی به رنگ ارغوانی روشن را نشان می‎داد. این رندر هم‎چنین مهر تاییدی بر اطلاعات قبلی می‎زند که با این وجود باز هم نسبت به آن شک داریم.

مکان قرارگیری موارد زیر مشابه با گوشی Honor 8 است یعنی: دوربین جلو، اسپیکر، سنسور مجاورتی، سیستم دوربین دوگانه، ال‎ای‎دی دوتایی، فوکوس خودکار لیزری، میکروفون لغو نویز و بلندگو. حتی دکمه‎های پاور در موقعیتی مشابه با گوشی آنر 8 قرار دارند.

این شباهت‎ها این باور را در ما به وجود می‎آورد که با یک نسخه‎ی تازه‎ از Honor 8 روبرو هستیم تا شاید این دستگاه تحت عنوان Honor 8S معرفی شود. به دنبال حذف جک هدفون، انتظار وجود قابلیت ضدآب بودن را داریم، قابلیت که نه هوآوی و نه آنر واقعا نسبت به آن در محصولات خود توجه نداشته‎اند.

هم‎چنین انتظار داریم سطح عملکرد به نسبت چیپست HiSilicon Kirin 950 گوشی Honor 8 بالاتر رفته باشد، باتری بزرگتر از 3000 میلی‎آمپرساعت استفاده شود و در بخش دوربین نیز شاهد بهبود اندک کیفیت باشیم.

متاسفانه در این تصاویر قابلیت Smart Key گوشی آنر 8 دیده نمی‎شود. حسگر اثرانگشت گوشی مذکور یک دکمه زیر خود دارد که کاربر می‎توان آن را آن برای استفاده به عنوان میانبر سه اپلیکیشن برنامه‎ریزی کند. با توجه به جابجایی موقعیت این سنسور، این قابلیت نیز احتمالا حذف شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال