هوآوی نام گوشی Honor V8 Max خود را به Honor Note 8 تغییر داد

گوشی Honor V8 Max از زیر برند آنر هوآوی شایعه می‎شود که در مرداد ماه رونمایی خواهد شد و حالا موضوع یک تیزر در قالب تصویری با فرمت GIF قرار گرفته است. این تیزر اشاره به این می‎کند که این دستگاه در روز رونمایی اسم Honor Note 8 را خواهد داشت. این فایل‎ها را می‎توانید […]

گوشی Honor V8 Max از زیر برند آنر هوآوی شایعه می‎شود که در مرداد ماه رونمایی خواهد شد و حالا موضوع یک تیزر در قالب تصویری با فرمت GIF قرار گرفته است. این تیزر اشاره به این می‎کند که این دستگاه در روز رونمایی اسم Honor Note 8 را خواهد داشت. این فایل‎ها را می‎توانید در سایت منبع خبر مشاهده کنید.

تمامی افراد اعتقاد به این داشتند که این گوشی V8 Max نامیده خواهد داشت و شرکت هوآوی تا انتشار این تیزرهای GIF صبر کرده که اعلام کند که این گوشی Honor Note 8 نام خواهد داشت، با تاکید بر این‎که نوت 8 عصری جدید را برای دستگاه‎های دارای نمایشگرهای بزرگتر فراهم خواهد کرد.

جدا از نام، منتشر کننده‎ی این مطلب هم‎چنین تاکید می‎کند که گوشی آنر نوت 8 جدید دارای یک نمایشگر با رزولوشن 2K خواهد بود. این قضیه با مشخصات فنی لیست شده از این گوشی در وب‎سایت TENAA مطابقت می‎کند. در وب‎سایت مذکور قید شده بود که آنر نوت مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 2K است و در قالب دو مدل به بازار خواهد آمد. یک مدل دارای چیپست Kirin 950، 3 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایت خواهد بود و مدل دوم چیپست Kirin 955 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎ی داخلی خواهد داشت. احتمال این وجود دارد که یک مدل 128 گیگابایتی نیز دیده شود.

سایر مشخصات فنی این گوشی گفته می‎شود وجود یک پورت یو‎اس‎بی Type-C، باتری با ظرفیت 4400 میلی‎آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد. علاوه بر این، گوشی Honor Note 8 به رنگ‎های نقره‎ای، طلایی و چند رنگ دیگر به بازار خواهد آمد.

قیمت گوشی Honor Note 8 از 1999 یوآن چین (300 دلار) برای مدل دارای 3 گیگابایت رم شروع و مدل 4 گیگابایتی باید در حدود 2299 یوآن چین (344 دلار) قیمت‎گذاری شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال