هوآوی رسما از گوشی آنر 5A رونمایی کرد؛ صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و دوربین 13 مگاپیکسلی

درست در تاریخ معین شده، شرکت هواوی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Honor 5A رونمایی به عمل آورد. این گوشی جدید از یک تراشه هشت هسته‌ای به همراه نمایشگری 5.5 اینچی از نوع اچ‌دی برخودار خواهد بود. میزان حافظه رم آن دو گیگابایت بوده و در کنار آن دارای میزان حافظه داخلی پیشفرض 16 […]

درست در تاریخ معین شده، شرکت هواوی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Honor 5A رونمایی به عمل آورد. این گوشی جدید از یک تراشه هشت هسته‌ای به همراه نمایشگری 5.5 اینچی از نوع اچ‌دی برخودار خواهد بود. میزان حافظه رم آن دو گیگابایت بوده و در کنار آن دارای میزان حافظه داخلی پیشفرض 16 گیگابایت نیز هست.

از نظر تجهیزات تصویربرداری، دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 13 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی است. میزان ظرفیت باتری این گوشی 3,100 میلی‌آمپر ساعت بوده و از طرفی ابعاد دقیق آن 154.3×77.1×8.45 برآورد می‌شود. این گوشی 168 گرم وزن دارد و علاوه بر آن از قابلیت دو سیم کارت به همراه 4G پشتیبانی خواهد کرد.

Huawei-Honor-5A1

از نظر قیمت، آنر 5A هواوی 105 دلار ارزش‌گذاری شده است. از نظر نسخه‌های رنگی، این گوشی در مدل‌های سفید، طلائی، زرد، صورتی، آبی و مشکی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند از تاریخ 17ام ژوئن در چین به منظور خریداری قابل دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال