آیا گلکسی نوت 7 شما هم آتش می گیرد؟

احتمالا تاکنون به طور کامل در جریان اتفاقاتی که پیرامون گلکسی نوت 7 رخ داده بوده‌اید. سامسونگ به علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 فراخوانی مبنی بر تعویض گوشی‌های کاربران در سرتاسر دنیا منتشر کرد و قرار است تا چند روز آینده گوشی‌های کاربرانی که گلکسی نوت 7 را خریداری کرده‌اند تعویض کند و بعد از […]

احتمالا تاکنون به طور کامل در جریان اتفاقاتی که پیرامون گلکسی نوت 7 رخ داده بوده‌اید. سامسونگ به علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 فراخوانی مبنی بر تعویض گوشی‌های کاربران در سرتاسر دنیا منتشر کرد و قرار است تا چند روز آینده گوشی‌های کاربرانی که گلکسی نوت 7 را خریداری کرده‌اند تعویض کند و بعد از آن فروش این فبلت محبوب به روال عادی خود بازخواهد گشت.
درصورتی که به تازگی گوشی گلکسی نوت 7 را خریداری کرده‌اید، قطعا باید در مورد احتمال آتش گرفتن گوشی خود مطلع باشید. در سرتاسر دنیا به جز کشور چین که خوشبختانه گلکسی نوت 7 در آنجا مشکلی را ایجاد نکرده و گوشی‌های ارسالی به این کشور کاملا تست شده، اگر علامت زیر بر روی جعبه‌ی گوشی موجود است باید بگوییم که باتری گوشی شما امن بوده و خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

آیا گلکسی نوت 7 شما هم آتش می گیرد؟

همان‌طور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، حرف S بر روی جبعه‌‌ی گوشی‌های سالم گلکسی نوت 7 که مخفف کلمه‌ی Safe است درج شده است. بنابراین اگر این حرف را بر روی جعبه‌ی گوشی مشاهده می‌کنید نگرانی وجود نخواهد داشت اما اگر حرف S بر روی جعبه‌ی گوشی شما درج نشده، بهتر است برای سلامتی و حفظ جان خودتان هم که شده گوشی خود را به نزدیک‌ترین نمایندگی سامسونگ برده و درخواست تعویض آن را بدهید.

اگر به هر علتی جبعه‌ی گوشی را در دسترس خود نمی‌بینید، سامسونگ در تاریخ 23 شهریورماه دیتابیسی را براساس کدهای IMEI گوشی منتشر می‌کند که با رفتن به وب‌سایت رسمی این شرکت و وارد کردن کد IMEI، می‌توانید از امن‌ بودن گلکسی نوت 7 خود مطمئن شوید. درنهایت اگر از این روش هم نتوانستید از امن بودن گوشی مورد نظر خود مطمئن شوید، باید به نمایندگی‌های سامسونگ مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال