ببینید: آزمون سقوط آیفون‌های 6S و 6S پلاس اپل

سال گذشته در اولین روز عرضه آیفون 6 در استرالیا، شخصی با نام جک با اشتیاق خرید آیفون جدید و اطمینان از جایگاه مطمئن دستگاه درون جعبه، در حال قدم زدن جلوی فروشگاه اپل بود که با یکی از گزارشگرهای تلویزیونی که با گرفتن دوربین به سمت آیفون خریداری‌شده وی، منتظر بود تا از لحظه […]

سال گذشته در اولین روز عرضه آیفون 6 در استرالیا، شخصی با نام جک با اشتیاق خرید آیفون جدید و اطمینان از جایگاه مطمئن دستگاه درون جعبه، در حال قدم زدن جلوی فروشگاه اپل بود که با یکی از گزارشگرهای تلویزیونی که با گرفتن دوربین به سمت آیفون خریداری‌شده وی، منتظر بود تا از لحظه هیجان‌انگیز باز شدن آیفون 6 تصویربرداری کند، مواجه می‌شود. در هنگام باز کردن جعبه ناگهان به‌اشتباه یک سمت جعبه باز می‌شود و آیفون جدید روی زمین می‌افتد. این اتفاق گذشته از کور کردن ذوق و شوق جک از خرید جدیدش، اولین آزمایش غیررسمی سقوط آیفون 6 را شکل می‌دهد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/4t3V9[/aparat]

امروز پس از گرفتن آیفون‌های جدید Phone Buff از فروشگاه‌های سیدنی، آزمایش سقوط را روی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس انجام شده است. در این آزمایش، ابتدا هر دو دستگاه از پشت روی زمین افتادند که نتیجه آن خراش‌های ناچیزی بود. پس‌ازآن نوبت به تست سقوط از کناره دستگاه روی آیفون 6 اس بود که منجر به صدمه خوردن جک 3.5 میلی‌متری earphone این گوشی شد و در آیفون 6 پلاس نیز موجب آسیب مکانی نزدیک به درگاه Earphone آن گردید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/f4X96[/aparat]

نتایج این آزمایش در مرحله سقوط هر دو آیفون جدید از سمت صفحه‌نمایش بر روی زمین، ترک برداشتن هر دو گوشی را نشانگر بود اما این در حالی بود که هنوز قابلیت استفاده داشتند. این امر موجب شد که علاقه‌مند به دیدن گوشی‌هوشمند جدید موتورولا که هنوز رونمایی نشده و موسوم به Moto X Force است، شویم. گفتنی است که این شرکت ادعا کرده است دستگاه جدید خود را به همراه یک صفحه‌نمایش نشکن عرضه خواهد نمود. هرچند هنوز منظور دقیق این شرکت از به کار بردن اصطلاح نشکن مشخص نشده است که آیا این عبارت واقعاً به معنی یک نمایشگر غیرقابل شکستن بوده و یا اینکه شرکت Verizon در صورت شکسته شدن، آن را با یک صفحه‌نمایش جدید به‌صورت رایگان تعویض خواهد کرد! این گوشی‌هوشمند احتمالاً با نام Droid Turbo 2 با همکاری موتورولا و Verizon در آمریکا عرضه خواهد شد.

درهرصورت افتادن گوشی‌هوشمند معمولاً آسیب‌هایی را برای آن به دنبال دارد و هراندازه که گوشی‌ شما بدنه قدرتمندی داشته باشد، بازهم ناچار به تهیه یک قاب محافظ خواهید بود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال