HP با یک ساعت تجملاتی وارد عرصه ی ساعت های هوشمند می شود

ظاهرا کار به جایی رسیده که دیگر فقط تلفنهای هوشمند و تبلت ها شایعه ساز نیستند که اطلاعاتشان لو برود و شایعاتی از آنها در وبسایتهای مختلف درج شود، چرا که شایعاتی درباره ی ساعت های هوشمند آینده را نیز کم کم دریافت میکنیم! به نظر می رسد HP قصد ورود به عرصه ی ساعت های هوشمند […]

ظاهرا کار به جایی رسیده که دیگر فقط تلفنهای هوشمند و تبلت ها شایعه ساز نیستند که اطلاعاتشان لو برود و شایعاتی از آنها در وبسایتهای مختلف درج شود، چرا که شایعاتی درباره ی ساعت های هوشمند آینده را نیز کم کم دریافت میکنیم!

به نظر می رسد HP قصد ورود به عرصه ی ساعت های هوشمند را دارد؛ با این حال، این تولیدکننده به دنبال ساخت یکی دیگر از دستگاه هایی نیست که به طور عمده باعث خوشحالی دوستداران تکنولوژی می شوند.

HP با همکاری طراح مد Michael Bastian به دنبال طراحی ساعتی است که افراد طابع مد روز و فشن خواهان آن هستند. این ساعت گرد و دارای قابی 44 میلی متر ساخته شده استیل خواهد بود که با چند لایه آراسته می شود.

همچنین این ساعت به همراه 3 بند قابل تعویض در جنس های مختلف عرضه خواهد شد که عبارتند از لاستیک مشکی، چرم قهوه ای و نایلون سبز زیتونی.

یک نسخه “limited edition” از ساعت نیز وجود خواهد داشت، که بنابه گزارشات در طرح تمام مشکی طراحی خواهد شد.

گفته شده که این ساعت هوشمند با یک اپلیکیشن سازگار با آندروید و iOS همراه خواهد بود که به آن اجازه می دهد تا با دستگاه همگام شود. سپس قادر خواهد بود نوتیفیکیشن های پیام های متنی، ایمیل، اخبار، و پخش و کنترل موسیقی را از تلفن هوشمند شما دریافت کرده و در اختیار شما قرار دهد. اینکه این اطلاعات چقدر درست هستند و دقیقا چگونه کار خواهد کرد، هنوز معلوم نیست،، اما ظاهرا ساعت هوشمند جدید HP قرار است در پاییز امسال به بازار عرضه شود و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال