رونمایی HP از کروم‌بوک G4 Education Edition؛ لپ‌تاپی مقرون به صرفه برای استفاده آموزشی

اگر شما هم به دنبال استفاده از یک لپتاپ کوچک و مقرون به صرفه برای بردن به مدرسه هستید و نمی‌دانید چه محصولی را خریداری کنید، باید بدانید که شرکت HP اخیرا یک لپتاپ کوچک با نام Chromebook 11 G4 Education Edition را معرفی نموده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، شما با یک […]

اگر شما هم به دنبال استفاده از یک لپتاپ کوچک و مقرون به صرفه برای بردن به مدرسه هستید و نمی‌دانید چه محصولی را خریداری کنید، باید بدانید که شرکت HP اخیرا یک لپتاپ کوچک با نام Chromebook 11 G4 Education Edition را معرفی نموده است. همانطور که از نام این محصول پیداست، شما با یک کروم‌بوک روبه‌رو هستید که به سیستم‌عامل Chrome OS مجهز شده و این یعنی شما نمی‌توانید از مجموعه نرم‌افزاری آفیس مایکروسافت در این لپتاپ استفاده نمایید.

گوگل برای اینکه کاربران کمتر به فکر استفاده از آفیس باشند، سعی کرده تا در حد امکان، خود مجموعه‌ای از نرم‌افزارها همانند Sheets ،Docs و Slides را توسعه و در اختیار کاربران قرار دهد تا مشکلی در انجام و تنظیم سندها و نوشته‌های مختلف، وجود نداشته باشد. به خاطر موارد بسیار زیادی همچون قیمت پایین‌تر، نباید انتظار یک طراحی منحصر به فرد را از این لپتاپ داشته باشید.

HP-Chromebook-11-G4-EE_jack-black_left

در مورد مشخصات فنی کروم‌بوک 11.6 اینچی G4 Education Edition، سازندگان از پردازنده Celeron شرکت اینتل در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR3 استفاده کرده‌اند که می‌تواند سرعت قابل قبولی را به همراه داشته باشد. اینطور که مهندسین HP مدعی شده‌اند، این کروم‌بوک می‌تواند با یک بار شارژ شدن، تا 9.5 ساعت دوام آورد. همچنین پشتیبانی از شبکه‌ی 3G/4G WWAN، یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این دستگاه به شمار می‌رود که شاید بتوان آن را یک نقطه مثبت دانست.

صفحه‌نمایشی 11.6-اینچی این دستگاه نیز می‌تواند تا زاویه‌ی 180 درجه چرخش داشته باشد و کاربران آن را به صورت کاملا صاف، پیش روی خود قرار دهند که بدون شک این ویژگی می‌تواند برای استفاده در ادارات و مدارس، فوق‌العاده کاربردی باشد.

HP-Chromebook-11-G4-EE_jack-black_back

اگر واقعا چنین محصولی توجه شما را به خود جلب کرده، باید بگوییم که HP قصد دارد Chromebook 11 G4 Education Edition را از ماه آینده و با قیمت تنها 200 دلار، وارد بازار نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال