کوله‌پشتی جدید اچ‌پی قابلیت شارژ لپ‌تاپ شما را دارد

کوله پشتی جدید شرکت اچ‌پی ممکن است در نگاه اول یک کوله‌ معمولی و زیبا به نظر برسد، اما می‌تواند خودش به تنهایی یک لپ‌تاپ را کاملا شارژ کند. شرکت اچ‌پی در این کوله پشتی جدید که اسم‌ آن را Powerup Backpack قرار داده است، یک باتری بسیار بزرگ قرار داده است؛ منظورمان از بزرگی این باتری ظرفیتی برابر […]

کوله پشتی جدید شرکت اچ‌پی ممکن است در نگاه اول یک کوله‌ معمولی و زیبا به نظر برسد، اما می‌تواند خودش به تنهایی یک لپ‌تاپ را کاملا شارژ کند. شرکت اچ‌پی در این کوله پشتی جدید که اسم‌ آن را Powerup Backpack قرار داده است، یک باتری بسیار بزرگ قرار داده است؛ منظورمان از بزرگی این باتری ظرفیتی برابر ۲۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. با این مقدار باتری می‌توانید گوشی هوشمندتان را  تا ده بار به طور کامل شارژ کنید. در طراحی کوله‌ Powerup Backpack، نکات زیادی رعایت شده‌اند. برای مثال، این کوله خود سنسورهای متعددی دارد که مقدار گرمای تولیدی دستگاه‌ها و باتری را محاسبه کرده و نمی‌گذارند تا داغ شود. برای خنک نگه داشته شدن دستگاه‌ها، کوله پشتی HP طوری طراحی شده است تا هوا در آن جریان داشته باشد.

HPPpowerupbackpack.0

از طرفی جالب است بدانید که می‌توان همزمان دستگاه‌های مختلفی مثل یک گوشی، لپ‌تاپ و تبلت را به کوله پشتی HP متصل کرد و برای شارژ آن‌ها، اولویت بندی‌های مختلفی را تنظیم کرد. اداره‌ هوا و فضای فدرال ایالات متحده یا همان FAA قانونی را وضع کرده است که براساس آن باتری‌هایی که توان‌شان بیشتر از ۱۰۰ وات در ساعت است، نمی‌توانند به هواپیماها وارد شوند. شرکت HP هم می‌گوید که باتری کوله پشتی‌اش، ۸۴ در ساعت توان دارد و می‌تواند به راحتی در فرودگاه‌ها وارد شود.

پس مسلما مشکل حمل این کوله و ورود آن به هواپیما و در کنار آن سفر به کشورهای مختلف حل شده است اما مورد دیگر قیمت این محصول خواهد بود. کوله‌ پشتی Powerup Backpack قیمت زیادی هم ندارد و فقط ۲۰۰ دلار برایتان آب خواهد خود. این کوله قرار است از روز اول اکتبر به طور جهانی عرضه شود. البته پیش فروش آن از امروز از وب‌سایت آمازون آغاز خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال