لنوو بر سر خرید بخش کامپیوتر سامسونگ با این شرکت در حال مذاکره است

درمهرماه سال جاری بود که سامسونگ با اعلام خبری فروش بخش پرینتر خود را به شرکت HP‌ تایید کرد و حالا در گزار‌ش‌های جدیدی که از کشور خانگی این شرکت، کره‌ی جنوبی، منتشر شده سامسونگ ممکن است بخش پی‌سی خود را هم به شرکت لنوو به فروش برساند. گفته می‌شود سامسونگ برای فروش بخش رایانه‌های […]

درمهرماه سال جاری بود که سامسونگ با اعلام خبری فروش بخش پرینتر خود را به شرکت HP‌ تایید کرد و حالا در گزار‌ش‌های جدیدی که از کشور خانگی این شرکت، کره‌ی جنوبی، منتشر شده سامسونگ ممکن است بخش پی‌سی خود را هم به شرکت لنوو به فروش برساند.

گفته می‌شود سامسونگ برای فروش بخش رایانه‌های شخصی خود با لنوو از چند ماه پیش در حال مذاکره بوده و تقریبا توانسته‌اند به توافق برسند. برخی از تحلیل‌گران کره‌ای معتقند بخش پی‌سی شرکت سامسونگ بیش از ۸۵۰ میلیون دلار ارزش دارد و لنوو برای خرید این بخش باید چنین هزینه‌ای را متحمل شود اما طبیعتا با توجه به مذاکرات انجام شده، این مبلغ می‌تواند متفاوت باشد.

سامسونگ که با هدف تمرکز بر روی بخش‌های اصلی خود و شاید عدم فروش مناسب پرینترها همانند گذشته  بخش پرینتر را به شرکت اچ‌پی فروخت حالا قصد دارد بخش رایانه‌های شخصی را به دیگر شرکت چینی یعنی لنوو به فروش برساند. احتمالا کاهش فروش رایانه‌های شخصی در میان کاربران و تمایل بیشتر به لپ‌تاپ‌ها علت اصلی این اقدام خواهد بود. فعلا سامسونگ در مورد این خبر اظهار نظر نکرده و برای اطمینان بیشتر بهتر است منتظر تاییدیه‌ی رسمی این شرکت باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال