تیزر تبلیغاتی جدید HTC 10 ادعای بهترین گوشی برای عکسبرداری و فیلمبرداری را دارد

در حالی که تاکنون تصاویر و مشخصات فنی اچ‌تی‌سی 10 چندین و چند بار فاش شده است، به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی هنوز هم قصد انتشار تیزرهای مختلف از پرچم‌دار بعدی خود را دارد. شاید به زودی تعداد تصاویری که از پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی منتشر شده‌اند با تعداد تیزرهایی که شرکت اچ‌تی‌سی منتشر […]

در حالی که تاکنون تصاویر و مشخصات فنی اچ‌تی‌سی 10 چندین و چند بار فاش شده است، به نظر می‌رسد شرکت اچ‌تی‌سی هنوز هم قصد انتشار تیزرهای مختلف از پرچم‌دار بعدی خود را دارد. شاید به زودی تعداد تصاویری که از پرچم‌دار بعدی این شرکت تایوانی منتشر شده‌اند با تعداد تیزرهایی که شرکت اچ‌تی‌سی منتشر کرده برابر شوند!

به‌هر‌حال شرکت اچ‌تی‌سی در جدیدترین ویدئوی که در توئیتر خود ارسال کرده قدرت دوربین و تصویربردای این گوشی را به رخ همگان کشیده و بر این عقیده است که دوربین این گوشی می‌تواند بهترین کیفیت را در میان گوشی‌های‌هوشمند عرضه کند. البته اچ‌تی‌سی خوب می‌دانسته که در چه زمانی باید این تیزر را منتشر کرد؛ با معرفی رسمی P9 هوآوی و دوربین قدرت‌مند دوگانه‌ی آن، اچ‌تی‌سی نیز تصمیم گرفته تا این تیزر را منتشر کند. به نظر می‌رسد امروز روز بزرگی برای صنعت دوربین گوشی‌های‌هوشمند باشد!

در اکثر پرچم‌دارانی که امسال معرفی شدند شاهد کیفیت دوربین بسیار خوبی بوده‌ایم. حال این که اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند پرچم‌دار بعدی این شرکت بهترین دوربین را دارا خواهد بود کمی عجیب به نظر می‌رسد چراکه رقابت بسیار سختی را با دیگر گوشی‌ها خواهد داشت. شاید به راستی اچ‌تی‌سی 10 بتواند کیفیت بسیار عالی را از خود نشان دهد اما تا زمان معرفی گوشی نمی‌توان به چنین ادعایی امیدوار بود.

درهرصورت تنها با معرفی اچ‌تی‌سی 10 می‌توان فهمید که توانایی دوربین این گوشی به چه شکلی خواهد بود. حتی در ویدئوی منتشر شده نیز نمی‌توان کیفیت اصلی دوربین را متوجه شد چرا که برای کمتر شدن حجم آن طبیعتا از کیفیت ویدئو کاسته شده و تصاویر به صورت فشرده شده به نمایش در آمده‌اند. اچ‌تی‌سی 10 در روز 24 فروردین ماه به صورت رسمی معرفی می‌شود. اگر بخواهیم نگاهی به مشخصات فنی این گوشی بیندازیم به چیپست اسنپ‌دراگون 820 می‌رسیم؛ نمایشگر 5.1 یا 5.2 اینچی با رزولوشن QHD به همراه 4 گیگابایت رم از مهم‌ترین مشخصات فاش شده‌ی این گوشی بوده است. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 12 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهند شد؛ انتظار می‌رود در این گوشی نیز همانند اکثر پرچم‌داران امروزی شاهد حسگر اثر انگشت باشیم. اندروید 6 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال