شایعات از خروج اچ‌تی‌سی از بازار گوشی‌های هوشمند خبر داده‌اند

متاسفانه سازندگان گوشی‌های‌هوشمند آن‌چنان که باید و شاید سود زیادی را کسب نمی‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا شایعاتی پیرامون خروج آن‌ها از دنیای این گجت‌های دوست‌داشتنی شنیده شود. به عنوان مثال، اچ‌تی‌سی که دیگر روزهای خوبی را باوجود عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند قابل توجه پشت سر نمی‌گذراد در زیر سایه‌ی شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ […]

متاسفانه سازندگان گوشی‌های‌هوشمند آن‌چنان که باید و شاید سود زیادی را کسب نمی‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود تا شایعاتی پیرامون خروج آن‌ها از دنیای این گجت‌های دوست‌داشتنی شنیده شود. به عنوان مثال، اچ‌تی‌سی که دیگر روزهای خوبی را باوجود عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند قابل توجه پشت سر نمی‌گذراد در زیر سایه‌ی شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ قرار گرفته و نمی‌تواند همانند گذشته به درخشش خود ادامه دهد. از سوی دیگر،‌ شرکت‌های چینی نظیر هوآوی، شیائومی و Oppo با عرضه‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت بازار کشور چین را تحت تسلط خود گرفته‌اند.

تمامی این مسائل باعث شده تا شایعاتی مبنی بر خروج اچ‌تی‌سی از این عرصه شنیده شود. شایعاتی که خبر از این داده‌اند که اچ‌تی‌سی می‌خواهد بخش گوشی‌های‌هوشمند خود را برای فروش قرار دهد و ممکن است خریدارانی مطرح همچون گوگل داشته باشد. گوگل هم که به دنبال توسعه‌ی هرچه بیشتر پیکسل‌های خود است می‌تواند بخش موبایل شرکت اچ‌تی‌سی را خریداری کند. با این وجود،‌ اچ‌تی‌سی با فروش این بخش به طور کامل از دنیای تکنولوژی خداحافظی نمی‌کند بلکه می‌تواند در عرصه‌ی واقعیت مجازی به کار خود ادامه دهد. این شرکت تایوانی‌تبار در این عرصه هدست مخصوص خود را عرضه کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

درهرحال این اولین بار هم نیست که این چنین شایعاتی به گوش می‌رسند. باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت اچ‌تی‌سی چه برنامهایی برای آینده‌ی خود و گوشی‌های‌هوشمند دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال