اچ‌تی‌سی 10 پاییز امسال به اندروید 7.0 نوقا بروز خواهد شد

کمی بعد از آن که شرکت گوگل به طور رسمی آغاز عرضه نسخه 7.0 از سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا را اعلام کرد، شرکت اچ‌تی‌سی نیز سه گوشی برتر خود را به منظور بروزرسانی به این نگارش در لیست خود قرار داد. این شرکت تایوانی قصد دارد گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی 10 را در سه‌ماهه‌ چهارم […]

کمی بعد از آن که شرکت گوگل به طور رسمی آغاز عرضه نسخه 7.0 از سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا را اعلام کرد، شرکت اچ‌تی‌سی نیز سه گوشی برتر خود را به منظور بروزرسانی به این نگارش در لیست خود قرار داد. این شرکت تایوانی قصد دارد گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی 10 را در سه‌ماهه‌ چهارم سال جاری میلادی به اندروید 7.0 نوقا بروزرسانی کند. بر همین اساس این دستگاه در فاصله زمانی بین ماه‌های اکتبر و سپتامبر، بروزرسانی جدیدی را دریافت می‌کند. پس از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 10 نیز دو گوشی‌هوشمند وان ام9 و وان A9، بروزرسانی رسمی نگارش جدید اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد.

از طرفی همان طور که احتمالا می‌دانید، کمپانی اچ‌تی‌سی برای اولین بار این موضوع را در ماه ژوئن تایید کرد که گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی 10، وان ام9 به همراه وان A9 قرار است آپدیت اندروید نوقا را دریافت نمایند. لازم به ذکر اسن که این که شرکتاچ‌تی‌سی، برنامه‌ زمانی تعیین شده را برای بروزرسانی محصولات خود اعلام کرده، یک اقدام مثبت برای کاربران و خریداران و همچنین طرفداران این کمپانی به حساب خواهد آمد.

هم اینک نگارش جدید سیستم‌ عامل اندروید، یعنی نسخه 7.0 برای برخی از دستگاه‌های برتر سری نکسوس گوگل نیز منتشر شده که در این بروزرسانی، یک سری ویژگی جدید اضافه شده است و از طرفی بهبودهای مختلفی نیز در عملکرد آن اعمال شده است. از جمله مواردی که در این آپدیت قابل توجه خواهد بود، می‌توان به دستیار گوگل (Google Assistant)، قابلیت‌های مالتی‌ تسکینگ و چند پنجره‌ای، صرفه‌جویی در مصرف دیتا اینترنت، کنترل‌های بهبود یافته‌ برای اعلانات به نمایش در آمده و غیره اشاره کرد.

این کمپانی تایوانی در کنار آن به این نکته نیز اشاره کرده است که مدل‌های آنلاک شده‌ سه گوشی‌هوشمند یاد شده، اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا برای آنها منتشر خواهد شد. مدل‌هایی که تحت قرارداد اپراتورها به فروش رفته‌اند نیز پس از مدل‌های آنلاک، نسخه جدید مورد اشاره را دریافت خواهند کرد که البته این موضوع چندان هم باعث تعجب نخواهد بود زیرا اپراتورهای مختلف، برای اعمال تغییرات مخصوص به خود در سیستم‌عامل اندروید، زمان نسبتا بیشتری را صرف خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال