گوشی ‌هوشمند HTC 10 فروردین‌ماه رونمایی خواهد شد

به تازگی اطلاعاتی جدید از سوی حساب کاربری “evleaks” در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت HTC در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت تایوانی، 31 فروردین سال 95 از گوشی‌هوشمند One M10 که البته با نام HTC 10 نیز شناخته می‌شود، رونمایی خواهد نمود. اما وی چگونه توانسته چنین تاریخ دقیقی را […]

به تازگی اطلاعاتی جدید از سوی حساب کاربری “evleaks” در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت HTC در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت تایوانی، 31 فروردین سال 95 از گوشی‌هوشمند One M10 که البته با نام HTC 10 نیز شناخته می‌شود، رونمایی خواهد نمود. اما وی چگونه توانسته چنین تاریخ دقیقی را در مورد زمان معرفی این گوشی‌ اعلام نماید؟ آیا او به کارمندان این شرکت پولی پرداخت کرده تا از زمان معرفی این گوشی مطلع گردد و یا وی دسترسی خاصی در دیتابیس شرکت اچ‌تی‌سی دارد؟ نه هیچ‌کدام از این موارد را نمی‌توانیم در مورد این تاریخ بیان کنیم، چرا که وی به تاریخی 19 آوریل (31 فروردین) که بر روی عکسی که خود پیشتر منتشر کرده بود، توجه کرده است.

zz

در مورد مشخصات فنی که فعلا آنها را به عنوان شایعه باید در نظر داشته باشیم، باید بگوییم که احتمالا پرچم‌دار بعدی تایوانی‌ها از صفحه‌نمایشی 5.15 اینچی با رزولوشن 2K (یا 2560×1440) با پنل AMOLED بهره خواهد برد. چیپ Snapdragon 820 با چهار هسته‌ی پردازشگر و پردازشگر گرافیکی Adreno 530 در کنار 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند.

اگر به یاد داشته باشید، در کنگره جهانی موبایل 2016، محصولاتی که معرفی شدند همگی از دوربین‌هایی بسیار قدرتمند بهره می‌بردند. حتی گوشی‌های جدید سایر شرکت‌ها که هنوز معرفی نشده نیز اعلام شده که از دوربینی بسیار قدرتمند استفاده خواهند نمود. در مورد HTC 10 نیز اینطور که اخبار منتشر شده نشان می‌دهند، این گوشی از دوربینی 12 مگاپیکسلی با سنسور UltraPixel استفاده کرده و کیفیت فوق‌العاده بالایی نیز دارد.

سیستم امنیتی دستگاه نیز تا حد زیادی بهبود پیدا کرده و حالا کاربران قادر خواهند بود از طریق دکمه‌ی موجود در قسمت جلویی دستگاه، از به کمک سنسور حسگر اثر انگشت، گوشی خود را ایمن نگاه دارند. وجود اندروید 6.0.1، پورت USB Type-C و سیستم شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوآلکام نیز از دیگر مواردی هستند که تا کنون در مورد این گوشی می‌دانیم.

در کنار این موضوع، شایعه شده که شرکت HTC در همکاری با گوگل قصد معرفی دو دستگاه جدید از محصولات سری نکسوس را داشته و قصد دارد هر دو آنها را نیز در سال جاری عرضه نماید. بر اساس اخباری که پیشتر منتشر شده نیز احتمالا یکی از این دو دستگاه، فبلتی 6 اینچی باشد که البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد آن منتشر نشده است.

در نهایت می‌توانید تصویر مربوط به صحبت Evan Bass در مورد تاریخ عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی شرکت HTC را مشاهده نمایید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال