24 فروردین تاریخ معرفی اچ‌تی‌سی 10

بعد از شایعات فراوان پیرامون پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، این شرکت تایوانی اعلام کرد که پرچم‌دار بعدی خود را موسوم به اچ‌تی‌سی 10 در تاریخ 24 فروردین معرفی خواهد کرد. شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی این خبر را در حساب کاربری توئیتر خود عنوان کرد. هنوز مشخص نیست که اچ‌تی‌سی این محصول را به صورت آنلاین و به […]

بعد از شایعات فراوان پیرامون پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی، این شرکت تایوانی اعلام کرد که پرچم‌دار بعدی خود را موسوم به اچ‌تی‌سی 10 در تاریخ 24 فروردین معرفی خواهد کرد. شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی این خبر را در حساب کاربری توئیتر خود عنوان کرد.

هنوز مشخص نیست که اچ‌تی‌سی این محصول را به صورت آنلاین و به صورت پخش ویدیویی رونمایی می‌کند یا قصد دارد در این تاریخ با برگزاری رویدادی از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کند. قطعا اگر اچ‌تی‌سی قصد معرفی این گوشی را در رویدادی خاص داشته باشد باید منتظر ارسال دعوت‌نامه‌های این شرکت به خبرگزاری‌ها و افراد مختلف باشیم.

همان‌طور که در خبرها هم داشتیم پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی در ابتدا قرار بود HTC One M10 نام گذاری شود اما به علت دلایل نامعلومی اچ‌تی‌سی قصد دارد نام پرچم‌دار بعدی خود را HTC 10 قرار دهد. حال باید تا 24 فروردین منتظر ماند و دید پرچم‌دار بعدی این شرکت دارای چه قابلیت‌هایی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال