HTC One A9 همراه با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه می‌شود

اچ‌تی‌سی باز هم قصد دارد تا شانس خود را در بازار آشفته‌ی گوشی‌های هوشمند آغاز و خود را تا حدی از وضع بدی که در آن قرار دارد، خارج نماید. پرچم‌دار بعدی این شرکت که پیشتر آن را با اسم رمز Aero می‌شناختیم و حالا نیز نام آن، One A9 می‌باشد، قرار است به چیپ 10-هسته‌ای […]

اچ‌تی‌سی باز هم قصد دارد تا شانس خود را در بازار آشفته‌ی گوشی‌های هوشمند آغاز و خود را تا حدی از وضع بدی که در آن قرار دارد، خارج نماید. پرچم‌دار بعدی این شرکت که پیشتر آن را با اسم رمز Aero می‌شناختیم و حالا نیز نام آن، One A9 می‌باشد، قرار است به چیپ 10-هسته‌ای Helio X20 شرکت مدیاتک مجهز گردد. اطلاعاتی که در مورد این گوشی تا کنون منتشر شده بود، همگی از وجود اندروید 5.1.1 خبر می‌دادند. اما خبری که به تازگی منتشر شده، از احتمال وجود اندروید 6.0 مارشمالو بر روی این گوشی‌هوشمند خبر می‌دهد.

روز گذشته، خبری در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر و صفحه‌ی LlabTooFeR (که بیشتر اخبار منتشر شده‌ی آن، به حقیقت تبدیل می‌شوند)، منتشر و اعلام شد که پرچم‌دار بعدی شرکت تایوانی HTC از اندروید 6.0 مارشمالو و رابط کاربری Sense 7 GP استفاده خواهد نمود. پیشتر نیز اعلام شده بود که این شرکت قرار است از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم برای گوشی‌هوشمند خود استفاده کند و اگر این خبر حقیقت داشته باشد، احتمالا باید منتظر استفاده از صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 2K نیز برای این گوشی‌هوشمند باشیم.

LlabTooFeR اضافه کرده که اوایل ماه اکتبر یا اواخر ماه نوامبر، احتمالا باید شاهد عرضه‌ی این محصول باشیم که اگر اینگونه باشد، One A9 از اولین محصولات بازار خواهد بود که به سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال