HTC Butterfly 2 یک One M8 ضدآب با دوربین 13 مگاپیکسلی Duo

HTC Butterfly 2، همان HTC J Butterfly است که برای کاربران خارج از ژاپن معرفی شده است. این تلفن هوشمند دیروز به صورت رسمی از طریق وبلاگ شرکتاچ تی سی معرفی شد. Butterfly 2 در اصل هیچ تفاوتی با J Butterfly انحصاری KDDl ژاپن ندارد. این گوشی در سبک و مدل وان M8 (یا E8) ساخته شده، اما این […]

HTC Butterfly 2، همان HTC J Butterfly است که برای کاربران خارج از ژاپن معرفی شده است. این تلفن هوشمند دیروز به صورت رسمی از طریق وبلاگ شرکتاچ تی سی معرفی شد.

Butterfly 2 در اصل هیچ تفاوتی با J Butterfly انحصاری KDDl ژاپن ندارد. این گوشی در سبک و مدل وان M8 (یا E8) ساخته شده، اما این دستگاه بدنه تمام آلومینیومی M8 را نداشته و به جای آن با پلی کربنات ساخته است. اما در عین حال، شما یک گوشی ضدآب (IP57) و دوربین 13 مگاپیکسل Duo (بدون UltraPixels) خواهید داشت.

بقیه مشخصات Butterfly 2 تقریبا با M8 یکسان هستند. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 5 اینچ Super LCD3 با رزولوشن 1920×1080، پردازنده قدرتمند چهارهسته ای بر روی سیستم اسنپدراگون 801 کوالکام، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16/32 گیگابایت قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی میباشد. دو بلندگوی جلوی آن نیز از نوع HTC BoomSound است، بنابراین صدای فوق العاده ای از آن انتظار داریم. ظرفیت Butterfly در 2700 میلی آمپر ساعت بوده و 100 میلی آمپر بیشتر از ظرفیت باتری وان M8 می باشد.

قیمت گوشی هنوز اعلام نشده، هرچند که زیاد طول نمی کشد که قیمت فروش نیز مشخص شود. زیرا اچ تی سی وعده داده که Butterfly 2 را در دوم سپتامبر با آغاز از تایوان در دسترس همه قرار خوهاد داد. این شرکت برای توزیع این دستگاه به اپراتورها و شرکای خرده فروش در سایر کشور ها در منطقه آسیای جنوبی نیز برنامه ریزی می کند، این کشورها شامل هنگ کنگ، هند، مالزی، سنگاپور و تایلند هستند. در حال حاضر نمی دانیم که آیا این گوشی در سایر کشورهای دنیا نیز ارائه خواهد شد یا نه، ولی شایعات حاکی از آن است که این اتفاق خواهد افتاد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال