شایعاتی جدید از HTC ButterFly 3

در حالیکه هنوز مدتی زیادی از رونمایی پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی، One M9، نگذشته است، اما این شرکت به سختی در تلاش است تا یکی دیگر از محصولات جدیدش را رونمایی کند. بسیاری معتقد بر این هستند که One M9+ اندیشه تازه‌ی این شرکت خواهد بود، اما با این وجود احتمال این‌که تمرکز این شرکت تایوانی […]

در حالیکه هنوز مدتی زیادی از رونمایی پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی، One M9، نگذشته است، اما این شرکت به سختی در تلاش است تا یکی دیگر از محصولات جدیدش را رونمایی کند. بسیاری معتقد بر این هستند که One M9+ اندیشه تازه‌ی این شرکت خواهد بود، اما با این وجود احتمال این‌که تمرکز این شرکت تایوانی روی یک محصول دیگر باشد نیز وجود دارد.

یک منبع خبری آگاه از روسیه با نام mobiltelefon.ru ادعا کرد که ButterFly 3 دستاورد جدید شرکت اچ‌تی‌سی خواهد بود. با این حال گفته می‌شود گوشی ButterFly 3 محصولی است که پیش از رسیدن به قاره آسیا، احتمالا در یکی از ماه‌های آوریل یا می در کشور ژاپن رونمایی خواهد شد. ظاهرا این گوشی قادر به ساپورت از VoLTE خواهد بود و در رنگ‌های متنوع سفید، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.
بر اساس گفته‌ها انتظار می‌رود گوشی هوشمند Butterfly3 یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی و البته با کیفیت Quad HD داشته باشد که با این اندازه این گوشی‌هوشمند از آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی اندکی بزرگتر است. هم چنین به نظر می‌رسد که این گوشی با یک بدنه‌ی پلاستیکی طراحی شده است اما این بدین معنا نیست که نباید انتظار گوشی قدرتمندی را داشته باشیم. امیدواریم به زودی اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری راجع به محصول جدید اچ‌تی‌سی منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال