HTC Desire 612 امروز برای اپراتور وریزون عرضه خواهد شد

این روزها اپراتورهای مختلف در حال عرضه کردن تلفن های هوشمند با قیمت ارزان تر می باشند و این موضوع، روز به روز بیشتر از قبل می شود. حال نوبت به تلفن هوشمند Desire 612 اچ تی سی رسیده است. یک تلفن هوشمند ارزان قیمت و البته با کارایی بالا که با قرارداد 2 ساله عرضه […]

این روزها اپراتورهای مختلف در حال عرضه کردن تلفن های هوشمند با قیمت ارزان تر می باشند و این موضوع، روز به روز بیشتر از قبل می شود. حال نوبت به تلفن هوشمند Desire 612 اچ تی سی رسیده است. یک تلفن هوشمند ارزان قیمت و البته با کارایی بالا که با قرارداد 2 ساله عرضه خواهد شد.

HTC Desire 612 از یک صفحه ی 4.7 اینچی با وضوح تصویر اچ دی بهره خواهد برد و اگر در زمان مشخص شده توسط وریزون، این تلفن هوشمند را خریداری نمایید می توانید ماهیانه از 1 گیگابایت اینترنت همراه نیز بهره مند شوید. همچنین، می توانید این فرصت را داشته باشید که از 25 گیگابایت فضای ابری شرکت وریزون با نام Verizon Cloud استفاده کنید.

Desire 612 دارای یک پردازنده ی 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، اندروید 4.4 کیت کت و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی خواهد بود که از کارت حافظه تا حجم 128 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. دوربین پشتی این تلفن هوشمند، 8 مگاپیکس و دوربین جلویی آن 1.3 مگاپیکسل خواهد بود. باتری Desire 612 نیز مناسب است و حجم باتری آن برابر 2040 میلی آمپر ساعت است.

با اینکه تلفن هوشمند Desire 612 شرکت اچ تی سی قیمت پایینی خواهد داشت و جزو تلفن های entry-level یا “سطح پایین” به حساب می آید، اما از رقیبان و هم سطحان خود چیزی کم ندارد و می تواند جوابگوی کار بسیاری افرادی باشد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال