تصاویر و مشخصات فنی منتسب به گوشی دیزایر 828 اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که در لو دادن و فاش کردن مشخصات فنی محصولات شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی دستی بر آتش دارد، با نام کاربری @the_maligant، امروز طی توییتی تصاویر و مشخصات فنی منتسب به گوشی دیزایر 628 این شرکت را منتشر کرد. بر اساس این توییت، دیزایر 628 اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش 5 […]

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که در لو دادن و فاش کردن مشخصات فنی محصولات شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی دستی بر آتش دارد، با نام کاربری @the_maligant، امروز طی توییتی تصاویر و مشخصات فنی منتسب به گوشی دیزایر 628 این شرکت را منتشر کرد.

بر اساس این توییت، دیزایر 628 اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل برخوردار بوده که در قسمت‌های فوقانی و تحتانی این صفحه‌نمایش اسپیکرهای قدرتمند BoomSound قرار گرفته‌اند. بدنه پلاستیکی این دستگاه میزبان 3 گیگابایت حافظه رم به همراه چیپست MTK6753 مدیاتک بوده که این چیپست در قلب خود پردازنده هشت‌هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز را جای داده است.

desire 628

دوربین سلفی دستگاه 5 مگاپیکسلی بوده و در قاب پشتی آن یک دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی با بیشینه گشودگی دیافراگم f/2.0 جا خوش کرده است. یک باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی دیزایر 628 که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند را بر عهده دارد. درنهایت هم باید اشاره کنیم که 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی ‌نیز برای ذخیره اطلاعات و فایل‌های کاربران در نظر گرفته شده است.

از روی ظاهر و مشخصات این دستگاه می‌توان حدس زد که اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه کوچکی از گوشی تازه‌نفس دیزایر 830 که بتازگی معرفی شده است را روانه بازار کند.

گفتنی است تا این لحظه اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه دیزایر 628 منتشر نشده است؛ اما احتمالا اچ‌تی‌سی رونمایی از این محصول را چندان طولانی نکرده و به‌زودی این کار را انجام خواهد داد؛ چراکه این روزها برای شرکت تایوانی را از لحاظ مالی و تسلط بر بازار روزهای خوبی نبوده و اچ‌تی‌سی برای جبران ضررهای مالی خود قطعا دست به هرکاری خواهد زد.س

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال