HTC Desire 820 احتمالا پردازنده هشت هسته ای 64 بیت خواهد داشت

اچ تی سی  چند روز پیش یکی از اولین گوشی های هوشمند اندروید با پردازنده اسنپدراگون 64 بیتی یعنی دیزایر 510 را معرفی کرد، اما اینطور که پیداست، یک تلفن هوشمند رده بالا نیز برای IFA 2014 نگه داشته است. تیزرهای تبلیغاتی اچ تی سی دیزایر 820 نشان می دهند که این، اولین گوشی با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی […]

اچ تی سی  چند روز پیش یکی از اولین گوشی های هوشمند اندروید با پردازنده اسنپدراگون 64 بیتی یعنی دیزایر 510 را معرفی کرد، اما اینطور که پیداست، یک تلفن هوشمند رده بالا نیز برای IFA 2014 نگه داشته است. تیزرهای تبلیغاتی اچ تی سی دیزایر 820 نشان می دهند که این، اولین گوشی با پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی خواهد بود.

یکی از حساب های لودهنده مشهور در تویتر اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه ارائه داده است. این گوشی یک فبلت با نمایشگر 5.5 اینچ و رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل و یک باتری 2600 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

اما در لیست اطلاعات منتشر شده توسط این شخص، پردازنده این فبلت، مدل کوالکام MSM8916 ذکر شده است که همان پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 410 می باشد که در دیزایر 510 نیز استفاده شده است. گفته می شود این گوشی با حافظه رم 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت همراه خواهد بود.

از طرفی اطلاعات مربوط به هشت هسته ای بودن پردازنده ی آن از یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo به دست آمده است. بنابراین امکان دارد دو نسخه از دیزایر 820 وجود داشته باشد. البته احتمال دارد که این شایعات اشتباه باشد، به هر حال پنج شنبه آینده در مورد این شایعات اطمینان پیدا می کنیم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال