اچ‌تی‌سی از گوشی‌های هوشمند دیزایر 825، 630 و 530 در MWC رونمایی کرد

کنگره جهانی موبایل امسال هم مانند سال‌های گذشته میزبان شرکت‌های زیادی در این حوزه است تا از محصولات و دستاوردهای جدید خود پرده بردارند. ساعاتی پیش شرکت‌های آلکاتل، ال‌جی، هوآوی و ZTE کنفرانس‌های خبری خود را برگزار کرده و هرکدام محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند. حال نوبت به شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی رسیده تا […]

کنگره جهانی موبایل امسال هم مانند سال‌های گذشته میزبان شرکت‌های زیادی در این حوزه است تا از محصولات و دستاوردهای جدید خود پرده بردارند. ساعاتی پیش شرکت‌های آلکاتل، ال‌جی، هوآوی و ZTE کنفرانس‌های خبری خود را برگزار کرده و هرکدام محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند. حال نوبت به شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی رسیده تا دست خود را رو کرده و محصولاتش را معرفی کند. این شرکت در کنفرانس خبری خود دقایقی پیش، از سه گوشی‌هوشمند دیزایر 825، 630 و 530 رونمایی کرد که هرکدام دارای یک بدنه با طراحی الگودار ( اصطلاحا پترن) هستند. در ادامه به معرفی این سه گوشی جدید تایوانی‌ها می‌پردازیم.

دیزایر 825 اچ‌تی‌سی

رهبر مجموعه 3تایی گوشی‌های دیزایر اچ‌تی‌سی را باید دیزایر 825 اعلام کرد که رنگ‌‌های سفید ترکیب شده با صورتی و خاکستری و نیز خاکستری گرافیتی اسپری شده با طلایی را در تنوع رنگی خود دارد. این گوشی در پکیج خود هدست Hi-Res را جای داده و خود نیز گواهی Hi-Res Audio را اخذ کرده و دارای اسپیکرهای معروف BoomSound به همراه فناوری Dolby Audio است که ما را به یاد روزگار قدیم که این شرکت هدفون‌های بیتس را در جعبه محصولات خود عرضه می‌کرد، انداخت.

دیزایر 825 از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی سوپر ال‌سی‌دی با رزولوشن پایین 720 پیکسل برخوردار بود و قدرت خود را از یک چیپست سال‌خورده و 32 بیتی اسنپ‌دراگون 400 با پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این گوشی که اندروید 6 را اجرا خواهد کرد، از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی در این گوشی از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره برده که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و یک دستیار آرایشگر مجازی به ثبت تصاویر سلفی بهتر نیز کمک خواهد کرد. تایوانی‌ها در این رابطه نیز گفته‌اند که کاربران در طول عمر خود چیزی در حدود 25000 سلفی از خود می‌گیرند و بر همین اساس هم نیاز دارند تا دوربین خوبی این کار را انجام دهد.

HTC Desire 825-4

دوربین پشتی دیزایر 825 دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی بوده و قادر است تا ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را ضبط کند. این گوشی در دو نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت با پشتیبانی از LTE عرضه شده و انرژی بخش تمام بخش‌های سخت‌افزاری آن یک باتری 2700 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

 

دیزایر 630 اچ‌تی‌سی

دیزایر 630 اچ‌تی‌سی دقیقا همان دیزایر 825 بوده که کمی کوچکتر شده است. این دستگاه دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی و باتری کوچک‌تر 2200 میلی‌آمپرساعتی است. این محصول اچ‌تی‌سی هم از همان هدفون و اسپیکرهای استریو با همان ترکیب دوربین اصلی و سلفی قبلی یعنی 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نکته منفی در رابطه این گوشی، استفاده مجدد اچ‌تی‌سی از همان چیپست سال‌خورده اسنپ‌دراگون 400 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه که از یک باند وای‌فای (b/g/n) برخوردار خواهد بود، تنها در یک نسخه دو سیم‌کارته با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی یعنی LTE Cat4 عرضه خواهد شد.

دیزایر 530 اچ‌تی‌سی

دیزایر 530 را می‌توان نسخه پایین‌رده دیزایر 630 دانست، چراکه این گوشی از نمایشگر 5 اینچی با همان رزولوشن 720 پیکسل برخوردار بوده اما قدرت خود را از یک چیپست اسنپ‌دراگون 210 به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم گرفته و از 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس‌دی برخوردار است. تایوانی‌ها در این دستگاه هم نیز روی دوربین سلفی تمرکز کرده‌اند وبرای آن نیز سنسور مشابه 5 مگاپیکسلی را به کار برده‌اند اما سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی بوده و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را ضبط کند.

این 3 گوشی از ماه مارس میلادی به بازار عرضه خواهند شد؛ اما تا این لحظه اچ‌تی‌سی در مورد قیمت آن‌ها سخنی به میان نیاورده است.‌

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال