درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی پیش از رونمایی رسمی

درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی پیش از رونمایی رسمی به دنبال عرضه‎ی گوشی HTC 10، این شرکت طرح نام‎گذاری را برای دستگاه‎های پرچم‎دار خود عوض کرده است (با حذف کلمه‎ی برند “One”). ولی، اینطور به نظر می‌‎رسد که چنین تغییری به سری محصولات میان رده‎ی این شرکت، حداقل در آینده‎ای نزدیک، […]

درز تصاویر و مشخصات فنی گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی پیش از رونمایی رسمی

به دنبال عرضه‎ی گوشی HTC 10، این شرکت طرح نام‎گذاری را برای دستگاه‎های پرچم‎دار خود عوض کرده است (با حذف کلمه‎ی برند “One”). ولی، اینطور به نظر می‌‎رسد که چنین تغییری به سری محصولات میان رده‎ی این شرکت، حداقل در آینده‎ای نزدیک، کشانده نمی‎شود.

طبق تصویری که به تازگی به بیرون راه یافته است، شرکت اچ‎تی‎سی در حال کار بر روی گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی است، گوشی همراهی که بایستی به همین زودی به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی نام دیزایر و ساختار 3 رقمی تمامی گوشی‎های میان‎رده‎ی اچ‎تی‎سی‎ در طول چند سال گذاشته را حفظ کرده است.

gsmarena_002

گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی دارای طراحی است که فورا قابل شناسایی است، از این نظر که مشابه سایر دستگاه‎های برند دیزایر در قدیم می‎باشد. همچنین به نظر همانند مدل‎های قبلی خود در رنگ‎های مختلف وجود دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 5.46 اینچی با رزولوشن 1080p و سیستم بر تراشه‎ی MT6753 شرکت مدیا‎تک (با پردازنده‎ی 8 هسته‎ای Cortex-A53 و سرعت کلاک 1.3 GHz) به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داخلی خواهد بود. این موارد تمامی مشخصات سخت‎افزاری است که تا بحال در مورد این گوشی به بیرون درز یافته است. به هرحال، اطلاعات بیشتر در مورد گوشی دیزایر 830 اچ‌تی‌سی یقینا در آینده‎ای نزدیک به بیرون راه پیدا خواهد کرد، چون دقیقا از زمان ‎آغاز شکل‎گیری شایعات و درز تصاویر و اطلاعات به بیرون چنین روندی فورا شروع می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال