HTC Desire EYE، پرچمدار تلفنهای هوشمند سلفی! معرفی شد

پس از مدتی از انتشار شایعات در دنیای موبایل، بالاخره دیشب و در مراسم اختصاصی اچ تی سی دیزایر آی (HTC Desire EYE) معرفی شد. این تلفن هوشمند با یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی معرفی شده است که چگالی 424 پیکسل بر اینچ را در آن ایجاد میکند. مهمترین ویژگی این تلفن هوشمند همانطور که مشخص است، دوربین […]

پس از مدتی از انتشار شایعات در دنیای موبایل، بالاخره دیشب و در مراسم اختصاصی اچ تی سی دیزایر آی (HTC Desire EYE) معرفی شد.

این تلفن هوشمند با یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی معرفی شده است که چگالی 424 پیکسل بر اینچ را در آن ایجاد میکند.

مهمترین ویژگی این تلفن هوشمند همانطور که مشخص است، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آن است که احتمالا در حال حاضر هیچ رقیبی ندارد. دوربین اصلی نیز همان سنسور 13 مگاپیکسلی را در خود دارد و البته در کنار هر دو دوربین از فلاش دو رنگ مخصوص اچ تی سی استفاده شده است.

پردازنده دیزایر آی نیز مانند تمام تلفن های هوشمند سطح بالای اخیر معرفی شده از اچ تی سی، همان اسنپدراگون 801 با 4 هسته ی 2.3 گیگاهرتزی است که در کنار 2 گیگابایت حافظه رم، این تلفن هوشمند سلفی بگیر را در نوع خود به یک پرچمدار تبدیل میکند.

از دیگر مشخصه های خاص این تلفن هوشمند، میتوان به ضد آب بودن و استاندارد IPX7 برای تحمل نیم ساعت در عمق 1 متری آب اشاره کرد که شاید آن را از سایر تلفن های هوشمند سلفی بار دیگر متمایز کند و شاید بزودی شاهد عکس های سلفی زیر آب (یا در شرایط آب و هوایی متفاوت) با آن باشیم!

اما در نهایت اگر یک ایراد به Desire EYE میتوان گرفت، آن ایراد باتری 2400 میلی آمپری اش خواهد بود که بنظر میرسد برای یک نمایشگر 5.2 اینچی کم باشد.

با این توصیف نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا این همان چیزی است که سلفی بگیران منتظرش بودند؟

htc-desire-eye

لینک کوتاه | منبع : phonearena

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال