گوشی دیزایر Eye اچ‌تی‌سی اواخر سال 2016، به‌روزرسانی اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهد کرد

گوشی دیزایر Eye اچ‌تی‌سی که در نوامبر سال 2014 معرفی شده و حالا بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد، در اواخر سال جاری میلادی، به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی خواهد شد. این خبر را لو دهنده معروف و البته قابل اعتماد توییتری، LIabTooFer که در پوشش اخبار اچ‌تی‌سی پیش از موعد ید طولایی دارد […]

گوشی دیزایر Eye اچ‌تی‌سی که در نوامبر سال 2014 معرفی شده و حالا بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد، در اواخر سال جاری میلادی، به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی خواهد شد. این خبر را لو دهنده معروف و البته قابل اعتماد توییتری، LIabTooFer که در پوشش اخبار اچ‌تی‌سی پیش از موعد ید طولایی دارد اعلام کرده و گفته است که این دستگاه آپدیت اندروید 6.0.1 را دریافت خواهد کرد.

وی همچنین اعلام کرده است که آپدیت اندروید مارشمالو برای این گوشی، نسخه 7.0 رابط کاربری اختصاصی شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی یعنی Sense را با خود به همراه خواهد آورد. گفتنی است گوشی دیزایر Eye در حال حاضر اندروید آبنبات‌چوبی را با نسخه 6 رابط کاربری سنس، اجرا می‌کند.

برای آن دسته از افرادی که مطلع نیستند باید بگوییم که در سپتامبر سال گذشته، واحد آمریکای اچ‌تی‌سی لیستی از گوشی‌های هوشمند این شرکت را که مستعد دریافت آپدیت اندروید 6 مارشمالو بودند را منتشر نموده بود که نکته جالب توجه در رابطه با این لیست، عدم وجود نام دیزایر Eye درآن بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال