مشخصات فنی تبلت جدید HTC با نام H7 در وب‌سایت Zauba قرار گرفت!

زمان زیادی از شایعات مربوط به تبلت جدید HTC با نام H7 که یک محصول اقتصادی و میان‌رده به حساب‌ می‌آید، نمی‌گذرد و حالا تصاویری از سوی فروشگاه هندی Zauba منتشر شده که مسیر وارد شدن این محصول به کشور هند را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر قرار گرفته مشاهده می‌نمایید، محصول جدید و میان‌رده […]

زمان زیادی از شایعات مربوط به تبلت جدید HTC با نام H7 که یک محصول اقتصادی و میان‌رده به حساب‌ می‌آید، نمی‌گذرد و حالا تصاویری از سوی فروشگاه هندی Zauba منتشر شده که مسیر وارد شدن این محصول به کشور هند را نشان می‌دهد.

HTC H7 Tablet Spotted on Zauba 2

همانطور که در تصویر قرار گرفته مشاهده می‌نمایید، محصول جدید و میان‌رده HTC از صفحه‌نمایشی 7-اینچی، پردازنده‌ی 4-هسته‌ای، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.همچنین به نظر می‌رسد که این تبلت ارزان‌قیمت، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد نمود.

نکته‌ی جالب در مورد این خبر منتشر شده، قیمت قرار گرفته برای هر واحد می‌باشد که 9,656INR ذکر شده که معادل با 150 دلار می‌باشد، مقداری که در برابر با سایر محصولات بازار، قیمت بالایی نیست و HTC می‌تواند طرفداران محصولات ارزان‌قیمت را به کمک H7، سمت خود بکشاند.

هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد این تبلت منتشر نشده اما احتمالا موفیتی که HTC از عرضه‌ی Nexus 9 به دست آورده، این کمپانی تایوانی را به ساخت این تبلت مجاب کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال