اچ‌تی‌سی بیش از 140 هزار دستگاه هدست واقعیت مجازی Vive فروخته است

هنگامی که اچ‌تی‌سی پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی خود را شروع کرد توانست آمار فروش ۱۵ هزار دستگاه را تنها در عرض ده دقیقه ثبت کند. این بدان معناست که اچ‌تی‌سی تنها در مدت زمان ده دقیقه توانسته ۱۲ میلیون دلار درآمد کسب کند. به‌هر‌حال حالا بعد از گذشت حدودا ۹ ماه شرکت اچ‌تی‌سی توانسته بیش […]

هنگامی که اچ‌تی‌سی پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی خود را شروع کرد توانست آمار فروش ۱۵ هزار دستگاه را تنها در عرض ده دقیقه ثبت کند. این بدان معناست که اچ‌تی‌سی تنها در مدت زمان ده دقیقه توانسته ۱۲ میلیون دلار درآمد کسب کند. به‌هر‌حال حالا بعد از گذشت حدودا ۹ ماه شرکت اچ‌تی‌سی توانسته بیش از ۱۴۰ هزار هدست واقعیت مجازی Vive را به فروش برساند.

مدیر اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرد که آمار دقیق فروخته شده حتی می‌تواند بیش‌تراز  مقدار اعلام شده باشد. حالا اینکه اچ‌تی‌سی از میزان اعلام شده چه مقدار بیشتر فروخته مشخص نیست و همین مسئله نیز باعث نارضایتی توسعه دهندگان شده است. درواقع توسعه‌دهندگان با داشتن آمار میزان فروش این محصول می‌توانند در مورد محصولات پیش‌روی خود بهتر تصمیم گیری کنند اما اچ‌تی‌سی آمار دقیق فروش این هدست را اعلام نمی‌کند.

هدست واقعیت مجازی Vive شرکت‌ اچ‌تی‌سی ۸۰۰ دلار قیمت دارد. بنابراین اچ‌تی‌سی با فروش این هدست تاکنون بیش از ۱۱۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. شرکت اچ‌تی‌سی که در عرصه‌ی گوشی‌های‌هوشمند دوران خوبی را برخلاف گذشته پشت سر نمی‌گذارد حالا امیدوار است تا با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به کسب درآمد و سوددهی دست یابد. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر خروج این شرکت از بازار گوشی‌های‌هوشمند شنیده می‌شود هرچند این شرکت تایوانی تبار به تازگی از گوشی‌هوشمند HTC‌ 10 evo رونمایی کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال