اچ‌تی‌سی لانچر Sense Home 8 خود را برای سایر گوشی‌های اندرویدی عرضه می‌کند

شرکت اچ‎تی‎سی بسیاری از اپلیکیشن‎های خود را در پلی‎استور به صورت decoupled ارائه داده که به این شرکت اجازه می‎دهد به سرعت و شکل بی‎ دردسری بدون ارائه‎ی یک به‎روزرسانی کامل سیستمی، آپدیت‎ها را ارسال کند. این کار یک مزیت دیگر نیز دارد، این اپلیکیشن‎ها را می‎توان بعدا نه تنها برای گوشی‎های اچ‎تی‎سی، بلکه در […]

شرکت اچ‎تی‎سی بسیاری از اپلیکیشن‎های خود را در پلی‎استور به صورت decoupled ارائه داده که به این شرکت اجازه می‎دهد به سرعت و شکل بی‎ دردسری بدون ارائه‎ی یک به‎روزرسانی کامل سیستمی، آپدیت‎ها را ارسال کند. این کار یک مزیت دیگر نیز دارد، این اپلیکیشن‎ها را می‎توان بعدا نه تنها برای گوشی‎های اچ‎تی‎سی، بلکه در اختیار طیف گسترده‎تری از گوشی‎ها گذاشت. یکی از این اپلیکیشن‎های محبوب HTC Zoe است، که به شما اجازه می‎دهد بر روی هر دستگاه اندرویدی سازگار با آن، ویدئوهای کوتاه هنرمندانه‎ای گرفته و ایجاد کنید.

حالا به نظر می‎رسد که این شرکت تصمیم دارد به زودی لانچر Sense Home 8 خود را برای دستگاه‎های اندرویدی با برند غیر اچ‎تی‎سی ارائه کند. این اقدام در قالب یک نسخه‎های بتا برای تعدادی از کاربران با سیستم‎عامل اندروید 4.4 یا جدیدتر خواهد بود. متاسفانه این شرکت خودش کاربران را انتخاب می‎کند.

اگر شما یکی از این افراد خوش‎شانس باشید، باید انتظار دریافت یک ایمیل را در روزهای آتی داشته باشید. اگر یک دعوت‎نامه در قالب ایمیل دریافت کردید، درنگ به خرج ندهید، بر اساس قانون “افرادی که اول می‎آیند، اول مورد پذیرائی قرار می‎گیرند” با این افراد برخورد می‎شود و یک نمونه از این ایمیل را می‎توانید در زیر مشاهده کنید:

HTC-Sense-Home-8

محض یادآوری باید اشاره کنیم که لانچر Sense Home 8 در حال حاضر با جدیدترین شکل خود در اچ‎تی‎سی 10 دیده می‎شود. یکی از قابلیت‎ها نسبتا جالب آن لایه‎بندی‎های آزادانه است که به کاربران اجازه می‎دهد آیکون اپلیکیشن‎ها، ویجت‎ها و استیکرها را هر جایی که می‎خواهند روی صفحات Home قرار دهند و هم‎چنین ظاهر آن‎ها را سفارشی کنند. این امر باعث می‎شود که Sense 8 یکی از قابل سفارشی‎ترین لانچرهای اندرویدی موجود باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال