اچ تی سی از فبلت میان رده ی دیزایر 728 رونمایی کرد

اچ تی سی این روزها در مقابل دیگر کمپانی‌ها نتوانسته جای خود را باز کند و با معرفی پرچمدار جدید خود HTC One M9 نتوانست آن طور که باید و شاید با رقیبان خود همچون گلکسی اس 6 و آیفون 6 اس رقابت کند. معمولا خط تولید پرچمدار اچ تی سی با نام One آغاز […]

اچ تی سی این روزها در مقابل دیگر کمپانی‌ها نتوانسته جای خود را باز کند و با معرفی پرچمدار جدید خود HTC One M9 نتوانست آن طور که باید و شاید با رقیبان خود همچون گلکسی اس 6 و آیفون 6 اس رقابت کند. معمولا خط تولید پرچمدار اچ تی سی با نام One آغاز می‌شود و نام دیزایر برای گوشی‌های میان رده این کمپانی تایوانی در نظر گرفته شده است. میان رده‌های اچ تی سی از آن جایی که دارای ویژگی‌های نسبتا متفاوتی با رقیبان خود هستند معمولا فروش خوبی دارند.

گوشی‌های میان رده معمولا برای افرای در نظر گرفته می‌شود که توانایی پرداخت هزینه‌ی گوشی‌های پرچمدار را ندارند یا این که پرچمداران استفاده‌ی خاصی برای این افراد ندارد. گوشی‌های هوشمند میان رده معمولا مشخصات نزدیکی به پرچمداران دارند اما بعضی از ویژگی‌های اساسی گوشی از آن‌ها گرفته شده است. فبلت جدید معرفی شده‌ی اچ تی سی نیز همین خاصیت را داشته و بیشتر برای افرادی می‌باشد که با هزینه‌ی مناسب به دنبال فبلتی مناسب می‌گردند.

اچ تی سی از فبلت میان رده ی دیزایر 728 رونمایی کرد

فبلت جدید اچ تی سی  Desire 728 دارای بدنه‌ای از جنس پلی کربنات به جای فلز می‌باشد. نمایشگر این فبلت دارای رزولوشن 720p می‌باشد؛ به نظر می‌رسد اچ تی سی از رزولوشن  فول اچ دی برای این میان رده صرف نظر کرده باشد. کاربر با استفاده از این فبلت همچنان می‌تواند از اسپیکر‌های معروف BoomSound استفاده ببرد بنابراین می‌توان تجربه‌ی خوبی را با دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی با این فبلت داشت.

چیپست 64 بیتی کمپانی مدیاتک مدل MT6753 به همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز برای این فبلتتعبیه شده است. اچ تی سی پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 را به همراه دو گیگابایت رم برای هر چه بهتر اجرا شدن بازی‌ها و برنامه‌ها در نظر گرفته است. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در این فبلت قرار گرفته که طبیعتا توسط درگاه کارت حافظه قابل افزایش است.  همچنین سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی هم برای دوربین اصلی و جلوی گوشی تعبیه شده.  Desire 728 دارای باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر بوده که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع را هم دارد. همانطور که از گوشی‌های اچ تی سی انتظار می‌رود، دیزایر 728 دارای رابط کاربری Sense می‌باشد که در اندروید 5.1 گنجانده شده است.

اچ تی سی از فبلت میان رده ی دیزایر 728 رونمایی کرد

Desire 728 می‌تواند رقیب بسیار قدرت‌مندی برای میان رده‌های دیگر از جمله سامسونگ گلکسی A7,A5 و موتورولا موتو G باشد. باتوجه به نمایشگر بزرگ این فبلت و اسپیکرهای معروف اچ تی سی، این فبلت می‌تواند برای کسانی که به دنبال دیدن فیلم و بازی کردن با آن هستند بسیار مناسب باشد. قیمت فبلت جدید اچ تی سی 269 دلار می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال