HTC Desire 826 با پردازنده 64 بیتی و اسپیکرهای مخفی معرفی شد (CES 2015)

شرکت اچ تی سی، مدل جدید پرچمدار سری Desire خود را با نام Desire 826 معرفی کرد که جایگزین مدل Desire 816 خواهد بود. این تلفن هوشمند که دارای نمایشگر 5.5 اینچ فول اچ دی میباشد، با پردازنده ی 64 بیتی و 8 هسته ای اسنپدراگون 615 عرضه خواهد شد که دارای هسته های Cortex-A53 با […]

شرکت اچ تی سی، مدل جدید پرچمدار سری Desire خود را با نام Desire 826 معرفی کرد که جایگزین مدل Desire 816 خواهد بود.

این تلفن هوشمند که دارای نمایشگر 5.5 اینچ فول اچ دی میباشد، با پردازنده ی 64 بیتی و 8 هسته ای اسنپدراگون 615 عرضه خواهد شد که دارای هسته های Cortex-A53 با کلاک 1.7 گیگاهرتز است.

همچنین حافظه رم در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند 2 گیگابایت بوده، حافظه داخلی آن 16 گیگابایت (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی)، ظرفیت باتری آن نیز 2600 میلی آمپر می باشد و برای اولین بار در محصولات جدید HTC بصورت دیفالت با اندروید 5.0 آبنبات چوبی و رابط کاربری سنس 5 عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی این فبلت زیبا نیز 13 مگاپیکسل به همراه یک فلاش ال ای دی می باشد و یک دوربین 4 مگاپیکسلی (با سنسور اولتراپیکسل معروف اچ تی سی) در جلوی دستگاه برای ثبت سلفی های با کیفیت تعبیه شده است.

اما ویژگی خاص و بارز دیزایر 826 را میتوان اسپیکر های استریو و با کیفیت آن دانست که بدون وجود شیار در بدنه و بصورت پنهان طراحی شده اند و ضمن حفظ کیفیت و حجم صدا، باعث بوجود آمدن یک بدنه با طراحی یکدست شده اند.

اچ تی سی درباره قیمت این تلفن هوشمند حرفی به میان نیاورده است، اما ظاهرا آن را مختص بازارهای آسیا طراحی کرده و در سایر نقاط جهان عرضه ی رسمی نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال